کد خبر: ٢٥٥٩٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/03/29-١٨:٤٩

تردد زائران عتبات عالیات فقط از طریق کاروان‌های حج و زیارت در شلمچه امکان پذیر است.

 

آبادان نیوز _ معاون امنیتی و انتظامی استاندار خوزستان بیان داشت: با موافقت ایران و عراق روادید برای زائران در مرز‌های زمینی لغو شده است و تردد فقط از طریق کاروان‌های حج و زیارت امکان پذیر و با ظرفیت مشخص امکان پذیر است.

ولی الله حیاتی با اشاره به اینکه تردد زائران به کشور عراق فقط از طریق کاروان‌های زیارتی امکان پذیر است، خاطر نشان کرد: افرادی که قصد سفر به عتبات و عالیات در کشور عراق را دارند باید با مراجعه به دفاتر رسمی حج و زیارت ثبت نام کنند.

وی با تاکید بر اینکه تردد انفرادی به عتبات عالیات امکان پذیر نیست ادامه داد: افراد به مرز‌های زمینی در استان مراجعه نکنند و تردد صرفا از طریق کاروان‌های حج و زیارت در مرز شلمچه با ظرفیت مشخص امکان پذیر است.

معاون استاندار خوزستان افزود: تقاضای ما از هموطنان این است که چنانچه قصد سفر بدون روادید به عتبات و عالیات را دارند باید به دفاتر رسمی زیارتی مراجعه کنند تا طی تشریفات قانونی اجازه خروج از مرز را دریافت کنند.

در روزهای گذشته از آبادان 160زائر عازم مکه مکرمه شدند و طبق آخرین خبرها زائران در صحت و سلامت کامل در مدینه منوره مشغول مناسک حج هستند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما 

 

پایگاه اطلاع رسانی احمد امیری ، صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز : لطفا کلیک کنید 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

شما در این آژانس خبری علاوه بر اخبار آبادان، خبر خرمشهر و اخبار اروند کنار را همزمان با اخبار خوزستان خواهید خواند.

ما در آبادان خبر، خبر آبادان را  بصورت شبانه روزی برای شما در کنار خبر های مهم ایران و جهان منتشر خواهیم کرد.

برای خواندن مستند ترین اخبار، آبادان نیوز را دنبال کنید چون این پایگاه خبری به گواه رنک الکسا و گوگل یکی از شاخص ترین پایگاه خبری استان خوزستان و جنوب کشور است.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: