کد خبر: ٢٤٢٧٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/12/18-١١:٤٧

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان بر لزوم افزایش ایمنی جاده‌ای استان در سفرهای نوروزی تاکید کرد.

 

به گزارش آبادان نیوز به نقل از ایرنا، محمد خانچی روز چهارشنبه در نهمین نشست کمیسیون اجرایی آیین نامه مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی خوزستان که در سالن معاونت امور عمرانی استانداری برگزار شد، بیان کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی عضو این کار گروه ملزم به حضور در جلسه هستند و فعالیت تمامی ما باید رفع دغدغه و مشکل ترافیکی، و ایمنی جاده‌ای باشد.

وی با پیش بینی افزایش سفرهای نوروزی در سال ۱۴۰۱، افزود: دستگاه‌ها باید اقدامات برنامه‌ ریزی شده پیش، هنگام و پس از سفر های نورزوی را بررسی و گزارش خود را در نخستین جلسه در سال آینده ارایه دهد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان گفت: فرمانداران نیز باید در بخش ترافیک و حل این مشکل، برنامه‌های خود را پیش از آغاز طرح سفرهای نوروزی ارایه کنند.

خانچی بر لزوم استفاده از تمامی ظرفیت‌ها از جمله همیاران بسیج تاکید کرد و ادامه داد: علاوه بر بخش حمل و نقل جاده‌ای، در حوزه راه آهن نیز باید تدابیری برای تردد آسان مسافران اتخاذ شود.

وی با بیان تمامی دستگاه های اجرایی باید کشیک نوروزی داشته باشند، بیان‌ کرد: تمامی این دستگاه‌ها باید خود را برای اتفاق‌های احتمالی آماده کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان گفت: وظیفه صدا و سیمای مرکز خوزستان تنها تهیه خبر نیست و باید به عنوان عضو این کمیسیون، نسبت به ارایه برنامه های فرهنگی اقدام کند.

خانچی بر لزوم افزایش ایمنی جاده‌ای تاکید کرد و افزود: علاوه بر فعال شدن سامانه‌ های پیامکی برای اطلاع رسانی، در ورودی شهرها باید شماره تماس‌ اضطراری با نصب تابلو های تبلیغاتی شهری در اختیار مسافران نوروزی قرار داده شود.

وی با بیان اینکه خطر پذیری نقاط پر حادثه در جاده‌ های خوزستان نیز باید به حداقل برسد، ادامه داد: بخش قابل توجهی از اعتبارات مصوب سفر استانی رییس جمهور در حوزه راه خوزستان است که در صورت تخصیص و اجرای پروژه‌ها، باید شاهد سفرهای ایمن در سطح جاده‌ های استان باشیم.

در این‌ نشست مقرر شد تا پیش از آغاز سال جدید، پروژه‌هایی که همه ملزومات ترافیکی را دارند، به بهره‌ برداری برسند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خوزستان،خبرخوزستان،اخبارخوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،آبادان خبر،آبادان نیوز

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: