کد خبر: ٢٣٧٩٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/11/06-٠٩:٥٦

رییس بسیج جامعه پزشکی خوزستان گفت: احتمال اینکه در هفته‌های آینده شرایط خوزستان از نظر کرونا وخیم شود وجود دارد بنابراین باید رعایت نکات بهداشتی در کنار واکسیناسیون جدی گرفته شود.

 

به گزارش آبادان خبر؛ عبدالرضا جانگران‌نژاد گفت: با توجه به استفاده نکردن بسیاری از ماسک در خوزستان در صورت وخیم شدن وضعیت استان از نظر شیوع کرونا احتمال توقف فعالیت حضوری دانشگاه‌ها و مدارس وجود دارد بنابراین ارائه نکردن خدمات به افرادی که از ماسک استفاده نمی‌کنند باید در استان جدی گرفته شود.

او می‌گوید: برای فعالیت تیم‌های سیار واکسیناسیون در مناطق مختلف افزایش پوشش واکسیناسیون لازم است دستگاه‌های اجرایی از نظر خودرویی تیم‌های سیار واکسیناسیون استان را یاری کنند چرا که شرایط به گونه‌ای است که احتمال تعطیلی مرکز واکسیناسیون ثابت شهید تندگویان اهواز به دلیل ناتوانی در تامین امکانات وجود دارد.

این مقام مسئول گفت: روال کار اداری در خصوص مبارزه با کرونا معنایی نداشته و کار‌ها باید به سرعت انجام شود در غیر این صورت باید به فکر اضافه کردن بیمارستان و تخت در هفته‌های آینده در خوزستان باشیم.

جانگران‌نژاد می‌گوید: برخی مسئولان به صورت مستمر در این نشست‌ها حضور دارند و مورد خطاب قرار می‌گیرند، اما برخی با اینکه غایب هستند کسی با آن‌ها کاری ندارد که این موضوع ظلم در حق کسانی است که فعالانه در مبارزه با کرونا گام بر می‌دارند.

به گفته رییس بسیج جامعه پزشکی خوزستان سامانه امید یکی از ابزار‌های لازم برای رصد میزان رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله رصد کارت واکسن در اماکن مختلف است و باید بررسی شود که این سامانه در دستگاه‌های اجرایی و دیگر اماکن استان اجرا می‌شود یا خیر.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خوزستان گفت: باید شرایطی فراهم شود تا دانش آموزان و دانشجویان بدون دغدغه در کلاس‌های درس حاضر شوند.

به گفته او نظارت بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در اصناف با شدت انجام می‌شود.

سعید فیوضی در خصوص پشتیبانی از طرح شهید سلیمانی افزود: اگر دستگاه‌ها و ادارات در این خصوص همکاری نکنند ناچار از طریق قدرت حاکمیتی با آن‌ها برخورد می‌شود.

در حال حاضر تمام شهر‌های خوزستان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند همچنین تاکنون حدود ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار دز واکسن کرونا در خوزستان تزریق شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خوزستان،خبرخوزستان،اخبارخوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،آبادان خبر،آبادان نیوز،کرونا

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: