کد خبر: ٢٣٣٦٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/10/07-٠٩:٤٦

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از مردم خواست با تکمیل واکسیناسیون، ایمنی خود در برابر سویه جدید ویروس کرونا را افزایش دهند.

 

به گزارش آبادان خبر، فرهاد سلطانی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز می‌گوید میزان مراجعه و موارد بستری در بیمارستان‌های خوزستان پایین است.

به گفته او تاکنون نیز آزمایش موارد مشکوک به اومیکرون در خوزستان منفی بوده است و مورد مثبت مبتلا به سویه جدید کرونا در استان خوزستان شناسایی نشده است.

سلطانی در خصوص آمادگی برای مقابله با موج احتمالی بیماری با بروز اومیکرون گفت: بیمارستان‌های استان خوزستان آمادگی لازم برای مقابله با اُمیکرون را دارند و مشکلی از این نظر وجود ندارد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از مردم خواست با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و دریافت واکسن یا تکمیل واکسیناسیون، ایمنی خود را در برابر اُمیکرون افزایش دهند.

سویه جدید ویروس کرونا موسوم به اومیکرون که منبع شیوع آن آفریقا است، تاکنون در بخش عمده‌ای از کشور‌های جهان منتشر شده است.

پیشتر سازمان بهداشت جهانی نسبت به احتکار واکسن در کشور‌های ثروتمند ابراز نگرانی کرده بود و خواست تا این کشور‌ها واکسن مازاد خود را به کشور‌های عقب مانده یا کمتر توسعه یافته اختصاص بدهند.

سویه اُمیکرون به شدت در اروپا و آمریکا در حال تاخت و تاز است و آمار مبتلایان در فرانسه و انگلیس گاه تا ۱۰۰ هزار نفر می‌رسد.

خوزستان،خبرخوزستان،اخبارخوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،آبادان خبر،آبادان نیوز،اومیکرون
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: