کد خبر: ٢٢٩٩٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/09/07-٠٩:١٨

استاندار خوزستان با اشاره به سیاست‌های ملی برای حرکت به سمت زندگی عادی گفت: ضرورت دارد تا مدارس نیز تا ۱۵ آذر بازگشایی شوند.

 

به گزارش آبادان خبر، صادق خلیلیان استاندار خوزستان روز شنبه در نشست ستاد مدیریت کرونا خوزستان که در محل استانداری برگزار شد میگوید مدارسی که تراکم دانش‌آموز در آن زیاد است و امکان همه‌گیری کرونا بیشتر است باید در اولویت نصب تهویه قرار گیرند.

او نصب تهویه در کلاس‌های درس را اقدامی ضروری برشمرد و با تاکید بر لزوم ارتباط و هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی خوزستان برای پیشرفت و بهبود در کار‌ها گفت: در جهت سیاست‌های ملی به سمت بازگشایی مدارس و زندگی عادی حرکت کنیم لذا باید سرعت واکسیناسیون را بیشتر کنیم.

استاندار خوزستان با اشاره به عقب ماندن تزریق واکسن در خوزستان نسبت به سایر استان‌های کشور آن را مرتبط با واکسیناسیون دانش‌آموزی دانست که باید این عقب ماندگی‌ها را جبران کرد.

اکنون میانگین دریافت یک دز واکسن کرونا در کشور ۸۳ درصد است در حالی که این رقم در خوزستان ۷۹.۲ درصد است.

رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی آمار فوت را کاهش می‌داد

استاندار خوزستان رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی را امری مهم و ضروری دانست و گفت: امروز در ستاد ملی مدیریت کرونا گزارشی از ۲ کشور اروپایی ارایه شد که آمار فوت در یکی از این کشور‌ها با وجود واکسیناسیون مطلوب، بالا بود، اما در کشور دیگر که همین مقدار واکسن تزریق شده بود به دلیل رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، تعداد فوت کمتر بود لذا رعایت این موضوع اهمیت بالایی دارد.

خوزستان،خبرخوزستان،اخبارخوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،کرونا
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: