کد خبر: ٢٢٩٤٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/09/04-١٠:١٩

علوی گفت: ۹۳ بیمار کرونایی با علائم خفیف طی ۲۴ ساعت گذشته در استان شناسایی شدند و در شبانه روز گذشته ۲ بیمار کرونایی در خوزستان جان خود را از دست دادند.

 

به گزارش آبادان خبر، سید محمد علوی رییس مرکز بهداشت خوزستان گفت: با تلاش جمعی صورت گرفته، در شبانه روز گذشته وضع باثباتی را در بیمارستان‌ها و مراکز جامع خدمات سلامت استان داشتیم به نحوی که فقط ۸ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری شدند.

او افزود: در شبانه روز گذشته ۲ بیمار کرونایی در استان جان خود را از دست دادند  و ۹۳ بیمار کرونایی با علائم خفیف طی ۲۴ ساعت گذشته در استان  شناسایی شدند که امیدواریم با استقبال بیشتر مردم، سرعت پیشرفت واکسیناسیون در استان افزایش یابد.

علوی با بیان اینکه تمام افرادی که زمان تزریق نوبت دوم واکسنشان فرار رسیده باید هر چه سریعتر برای واکسیناسیون اقدام کنند، اظهار داشت: همچنین افراد اعلام شده‌ای که باید نوبت سوم واکسن را دریافت کننند حتما به این امر مهم اقدام کنند.

رییس مرکز بهداشت خوزستان با اشاره به این نکته که با توجه به اینکه در کشور‌های اروپایی موج بیماری در حال شکل گیری است باید هوشیار باشیم تا از موج جدید در استان مصون بمانیم، تصریح کرد: میران رعایت شیوه نامه‌های  بهداشتی در خوزستان به شدت کاهش یافته که این موضوع نگران کننده است. تقویت طرح شهید سلیمانی یکی از موثرترین راه‌ها برای جلوگیری از بیماری بوده لذا انتظار داریم که نسبت به این طرح اهتمام بیشتری شود.

اکنون ۲ شهرستان خوزستان در وضعیت زرد و ۲۵ شهرستان آبی کرونایی هستند.

خوزستان،خبرخوزستان،اخبارخوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،کرونا،آبادان خبر،آبادان نیوز
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: