کد خبر: ٢٢٨٤٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/07/06-٠٩:٢٠

رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان تزریق ۲ دز واکسن کرونا برای رانندگان سرویس‌های مدارس دانش‌آموزان را الزامی عنوان کرد.

 

به گزارش آبادان خبر؛ علی ممبینی، رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان با تاکید بر تزریق ۲ دز واکسن کرونا برای رانندگان سرویس مدارس گفت: در صورتیکه برای آموزش حضوری، دانش‌آموزان نیاز به سرویس ایاب و ذهاب داشته باشند، سرویس در اختیار آن‌ها قرار خواهیم داد، ضمن اینکه هزینه ایاب و ذهاب برای روز‌هایی که دانش‌آموزان در مدرسه حضور پیدا می‌کنند کاملاً پرداخت خواهد شد.

او بیان داشت: برای ثبت‌نام سرویس‌ها ارائه کارت واکسیناسیون و کارت شناسایی الزامی است و باید ثابت شود که هر دو دوز واکسن را دریافت کرده‌اند.

ممبینی با اشاره به وضعیت آموزشی در سال تحصیل جدید، اظهار کرد: محور آموزش ما مجازی است، اما در جا‌هایی که مدارس کم جمعیت هستند آمادگی برگزاری کلاس‌های حضوری را داریم.

این مقام مسئول افزود: برای مناطق روستایی و هر جایی که دانش‌آموزان باید مسافتی برای رسیدن به مدرسه طی کنند، سرویس ایاب و ذهاب به ازای روز‌هایی که در مدرسه حضور پیدا می‌کنند، مانند سال‌های گذشته در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت.

آبادان خبر،آبادان نیوز،خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،واکسن
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: