کد خبر: ٢٢٣٧٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/06/09-١٢:٠٩

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی خوزستان گفت: برای ابتدای خرید خرما در استان ۱۵ مرکز خرید در نظر گرفته شده است.

 

به گزارش آبادان خبر؛ تورج نوروزی، معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: خرید خرما به دلیل مصرف خارج از استان و صادرات علاوه بر مصرف داخلی از اهمیت ویژه‌ای نسبت به استان‌های دیگر برخوردار است و از سوی تعاون روستایی برای ابتدای خرید حداقل ۱۵ مرکز خرید در نظر گرفته شد.

او بیان داشت: ۵ مرکز در آبادان،۵ مرکز در شادگان، ۲ مرکز در کارون، یک مرکز در خرمشهر، یک مرکز مشترک اهواز، حمیدیه و باوی در اهواز و یک مرکز مشترک ماهشهر و هندیجان واقع در ماهشهر است و در صورت لزوم این مراکز افزایش می‌یابد و مدیران جهاد کشاورزی به همراه تعاون روستایی قبل از ابلاغ خرید خرما موظف هستند شرایط بهداشتی مراکز خرید را بررسی کنند.

نوروزی افزود: مدیران جهاد کشاورزی بعنوان مسئول مستقیم خرید و نظارت بر خرید در شهرستان‌ها موظف شدند هرگونه تجهیزات و اقدامات لازم برای خرید حمایتی خرما را بکار گیرند مبنای تحویل خرما از کشاورز پیش بینی تولید خرما که از سوی کشاورز در سامانه پهنه بندی ثبت شده است.

آبادان خبر،آبادان نیوز،خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،خرما
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: