کد خبر: ٢١٦٦٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/04/27-٠٨:٤٦

پدر مصطفی نعیماوی که دیشب در تجمعات شادگان با اصابت گلوله جان باخت، گفت: خون پسرم بی گناه ریخته شد و اغتشاشگران او را کشتند.

 

به گزارش آبادان خبر؛ پدر مرحوم مصطفی نعیماوی از کشته شدگان شامگاه ۲۵ تیر ماه در شادگان در یک ویدیو که خبرگزاری فارس منتشر کرده است، گفت: اغتشاشگران و خرابکاران به پسرم تیر زدند نه دولت، زیرا پسرم اهل کار خلاف، ایجاد مشکل یا شورشی نبود و با بچه‌های بسیج و نیروی انتظامی رفت و آمد داشت.

او افزود: از سپاه، دولت جمهوری اسلامی و نیرو‌های سپاهی می‌خواهیم، به کسانی که قربانی شدند توجه کنند.

پدر مرحوم نعیماوی بیان کرد: خون پسرم بدون هیچ گناه و دلیلی ریخته شد.

همچنین برادر مرحوم مصطفی نعیماوی نیز گفت: از دولت و نیرو‌های امنیتی تقاضا داریم که خون برادرم هدر نرود، زیرا با کشتن برادرم هیچ هدفی جز اغتشاشگری نداشتند.

پدر مصطفی نعیماوی: خرابکاران خون پسرم را بی گناه ریختند

طی ۲ شب گذشته عده‌ای از مردم در شهرستان‌های جنوبی خوزستان در اعتراض به بی آبی دست به تجمعاتی زدند.

صبح امروز امید صبری‌پور سرپرست فرمانداری شادگان تایید کرد که یک نفر در تجمعات این شهر با شلیک تیر از سوی اغتشاشگران قربانی شد.

او همچنین از نفوذ گروه‌های تروریستی در صفوف مردم برای رسیدن به «اهداف شوم» خود خبر داد.

بر اساس تصاویری که به دست ما رسیده نیز افرادی با چهره‌های پوشانده با چفیه پرچم گروهک «حرکة النضال العربی لتحریر الأهواز» را بلند کردند. این گروه به دلیل اقدامات خرابکارانه خود علیه شهروندان ایرانی به خصوص در خوزستان و اهواز در لیست گروه‌های تروریستی قرار دارد.

این مسئله موجب نگرانی بسیاری از شهرندان شده که طی ۲ شب گذشته سعی داشتند در تجمعاتی مسالمت آمیز، اعتراض خود را به بی آبی ابراز نمایند.

خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،آبادان خبر،آبادان نیوز،حوادث،خبر حوادث،اخبار حوادث
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: