کد خبر: ٢٠٩٥٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/03/21-١٣:٠٦

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان گفت: امروزه مشارکت حداکثری در انتخابات یک امر مهم و ضروری است.

 

به گزارش آبادان خبر، عصر پنجشنبه جلسه ستاد انتخابات شهرستان ایذه با حضور «رضا نجاتی» معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان، «حسن نبوتی» سرپرست فرمانداری شهرستان ایذه، اعضای شورای تأمین، هیئت نظارت، هیئت بازرسی، بخشداران و کارمندان فرمانداری شهرستان با محوریت برگزاری انتخابات بر اصل قانون مداری، سلامت، امنیت، حضور حداکثری در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

نجاتی، معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان ضمن گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد، اظهار کرد: هدف امام خمینی (ره) شکل‌گیری نظام انقلاب فرهنگی بود و حضرت امام در طول هشت سال جنگ تحمیلی و سایر فشارهای سیاسی و اقتصادی، درس مقاومت را یاد داده بود.

وی با بیان اینکه انتخابات در کشور ایران بر اصل قانون مداری، سلامت، امنیت، حضور حداکثری استوار است، افزود: قانون ملاک کار ماست و قانون باید به درستی رعایت شود و اگر قانون درست رعایت شود حتماً سلامت انتخابات به وجود می‌آید و سلامت انتخابات که تضمین شد بی‌شک رقابت سالم به وجود می‌آید.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری با تقدیر از زحمات شورای تأمین، ستاد انتخابات شهرستان و هیئت‌های نظارت، بازرسی و هیئت اجرایی، اقدامات صورت گرفته در شهرستان را بسیار خوب ارزیابی و بیان کرد: برگزاری انتخابات سالم با مشارکت حداکثری هدف مشترک همه عوامل است و سلامت انتخابات در گِرو درست عمل کردن به قانون است.

وی به امنیت انتخابات نیز اشاره کرد و گفت: یکی از موضوعاتی مهمی که می‌تواند در امنیت انتخابات تأثیرگذار باشد، مباحث قومیتی است که باید پیش‌بینی و پیشگیری به موقع صورت گیرد و از ظرفیت‌های مختلف از جمله بزرگان استفاده شود و در نهایت برخورد قاطع صورت پذیرد.

رئیس ستاد انتخابات استان خوزستان با اشاره به هدف دشمنان در انتخابات، تصریح کرد: دشمن در حال حاضر از همه ابزارها برای کاهش حضور مردم استفاده می‌کند که باید تلاش شود با یک برنامه‌ریزی درست و منسجم زمینه را برای مشارکت حداکثری فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه امروزه مشارکت حداکثری یک امر مهم و ضروری است، گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات با افزایش شعب انتخابات، حذف اثر انگشت، برگزاری انتخابات از ساعت هفت صبح و تهیه شیوه‌نامه بهداشتی در راستای شعب اخذ رأی از جمله اقداماتی است که انجام دادیم.

نجاتی اظهار کرد: امید است که در روز ۲۸ خرداد حضور مردم شهرستان ایذه به پای صندوق‌های رأی بار دیگر برگ زرینی در تاریخ انتخابات این شهرستان رقم خواهد زد.

در ادامه حسن نبوتی سرپرست فرمانداری شهرستان ایذه عنوان کرد: برگزاری انتخابات سالم و صیانت از آرای مردم، رعایت قانون و اصل بی‌طرفی و فراهم کردن حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی از مهم‌ترین وظایف ما است.

وی با بیان اینکه انتخابات متعلق به مردم است، گفت: حضور پررنگ مردم، استحکام پایه‌های نظام اسلامی است.

نبوتی از تعامل خوب ستاد انتخابات، هیئت اجرایی و نظارت شهرستان تقدیر کرد و گفت: امید می‌رود که شاهد انتخابات سالم، پرشور با مشارکت حداکثری در شهرستان ایذه باشیم.

 

خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،آبادان خبر،آبادان نیوز 

منبع:مهر

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: