کد خبر: ٢٠٩٤١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/03/21-١٠:٣٨

مهم‌ترین اخبار مربوط به انتخابات شورا‌های شهر و روستا در خوزستان را در بسته انتخاباتی امروز بخوانید.

 

به گزارش آبادان خبر؛ همه افراد در دوران زندگی خود انتخاب را تجربه می‌کنند و در سرنوشت آن‌ها تاثیر دارد، اما انتخاب به زندگی شخصی هر فرد محدود نمی‌شود و شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا در سرنوشت و آینده یک کشور و استان تاثیرگذار است.

آغاز تبلیغات نامزد‌های انتخابات شورای شهر و روستا

خدارحمی معاون فرماندار باغملک گفت: تبلیغات رسمی نامزد‌های ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر از تاریخ ۲۰ خرداد ماه آغاز شد و به مدت یک هفته ادامه دارد.

او بیان داشت: بازکردن ستاد تبلیغاتی از سوی نامزد‌های انتخابات شورای اسلامی شهر باغملک در محدوده میدان اصلی شهر به دلیل ایجاد ترافیک مجاز نیست.

خدارحمی در ادامه افزود: اسامی نامزد‌های انتخابات ۴ شهر باغملک، قلعه تل، صیدون و میداوود دیروز از سوی فرمانداری منتشر شد.

معاون فرماندار باغملک تصریح کرد: هر نامزد در شهر باغملک می‌تواند ۶ نفر به عنوان نماینده در شعبه‌های اخذ رای به فرمانداری معرفی نماید. (به ازای هر ۵ شعبه یک نفر)، در شهر‌های قلعه تل و صیدون هر نامزد مجاز به معرفی ۲ نفر به عنوان نماینده بر روی شعب است. در شهر میداوود هر داوطلب می‌تواند یک نفر به عنوان نماینده به فرمانداری معرفی نمایند.

این مقام مسئول اظهار داشت: نمایندگان نامزد‌ها باید تا ۵ روز قبل از انتخابات به صورت کتبی از سوی نامزدها به فرمانداری معرفی شوند و نصب پوستر در مکان‌های غیرمجاز ممنوع است.

نامزد‌ها برای راه اندازی ستاد‌های تبلیغاتی باید استعلام بگیرند

حسین پنبه دانه پور فرماندار شهرستان شوشتر گفت: نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر شوشتر برای راه اندازی ستاد‌های تبلیغات باید فرم‌های مربوطه را از فرمانداری دریافت و استعلام‌های لازم را اخذ کنند.

او بیان داشت: این استعلام‌ها از پلیس اطلاعات و امنیت عمومی، پلیس راهور و دانشکده علوم پزشکی هستند که باید برای ایجاد ستاد‌های تبلیغات دریافت شوند.

پنبه دانه پور افزود: راه اندازی ستاد‌های تبلیغات در خیابان طالقانی حدفاصل نبش خیابان شهید (سادات) تا میدان ۱۷ شهریور و دور میدان ۱۷ شهریور ممنوع بوده و مجوزی در این خصوص صادر نمی‌شود.

۱۹ داوطلب انتخابات شورای شهر در حمیدیه رقابت می‌کنند

شاهین هاشمی فرماندار حمیدیه گفت: در مجموع ۲۷ نفر در انتخابات شورای شهر حمیدیه شرکت کردند که از این تعداد ۱۹ نفر تایید شدند.

او با بیان اینکه مردم برای مشاهده اسامی نامزد‌ها می‌توانند به سایت فرمانداری شهرستان مراجعه کنند، افزود: تبلیغات نامزد‌های انتخاباتی از امروز شروع شده و تا ۲۶ خرداد ماه ادامه دارد.

آبادان خبر،آبادان نیوز،خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،انتخابات
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: