کد خبر: ٢٨٠٤٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/09/17-١٦:٠٨

نماینده مردم اهواز: دولت عملکرد مناسبی در زمینه ساخت مسکن در خوزستان نداشته است.

 

به گزارش آبادان نیوز به نقل از ایسنا، سید کریم حسینی، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مطالبات استان خوزستان از وزیر جدید راه و شهرسازی اظهار کرد: در حال حاضر استان در بحث راه‌های زمینی با مشکلات زیادی مواجه است و راه‌های اصلی بسیاری در استان وجود دارد که حادثه‌خیز هستند و تلفات بسیار زیادی دارند.

وی افزود: همچنین در بحث راه‌های روستایی نیز مطالبات مردم خوزستان بسیار جدی است زیرا در طول این سال‌ها توجه چندانی به این راه‌ها نشده است و تردد ماشین‌آلات سنگین برخی از وزارتخانه‌ها مشکلات جدی را برای این جاده‌های روستایی به وجود آورده است.

حسینی گفت: پروژه‌های جدی و قابل توجهی در بحث خطوط ریلی در استان خوزستان وجود دارد که به هیچکدام از آن‌ها توجه نشده است و باید در دستور کار جدی وزارت راه و شهرسازی قرار بگیرند. دو خطه کردن مسیر راه‌آهن جنوب و همچنین احداث مسیر ریلی اهواز – شهرکرد - اصفهان از جدی‌ترین مطالبات مردم خوزستان در زمینه خطوط ریلی است.

او با انتقاد جدی از وضعیت اجرای پروژه‌های مسکن در خوزستان عنوان کرد: در بحث مسکن عملکرد خوبی را در زمینه مسکن مهر در گذشته و همچنین نهضت ملی مسکن شاهد نبوده‌ایم و اکنون نیز دولت عملکرد مناسبی در زمینه ساخت مسکن در خوزستان نداشته است و از وزیر جدید راه و شهرسازی این مساله را به عنوان یک مطالبه جدی طلب می کنیم.

نماینده مردم اهواز ادامه داد: در بحث دیگر حوزه‌های زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی، بحث فرودگاه‌های خوزستان به ویژه فرودگاه اهواز به عنوان یک مطالبه جدی پابرجا است و امیدواریم وزیر جدید به این مساله مهم نیز توجه جدی داشته باشد.

این نماینده مجلس گفت: مطالبات جدی‌ای از سوی مردم خوزستان در زمینه‌های مختلف حوزه وزارت راه و شهرسازی وجود دارد که امیدواریم وزیر جدید راه و شهرسازی به این مطالبات که عمدتا در بحث راه و مسکن هستند رسیدگی و مشکلات را حل کند.

نماینده اهواز گفت: امیدواریم وزیر جدید اولین سفر خود را به استان خوزستان به عنوان یکی از استراتژیک‌ترین استان‌ها در بحث راه‌ها و خطوط حمل و نقل داشته باشد و به مسایل استان در بخش‌های مختلف رسیدگی کند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز گذشته ۱۶ آذرماه صلاحیت مهرداد بذرپاش برای تصدی وزارت راه و شهرسازی را بررسی کردند و در نهایت با ۱۸۷ رای موافق،‌ ۶۴ رای مخالف، ۷ رای ممتنع و ۵ رای باطله از مجموع ۲۶۳ رای مآخوذه، سکان وزارت را به دست مهرداد بذرپاش سپردند./ اخبار خوزستان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: