کد خبر: ٢٧٩٥٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/09/08-١٢:١٧

صنعت نفت با حضور سرمربی جدیدش برنامه هایی برای شروع نیم فصل دارد.

 

آبادان نیوزتیم فوتبال صنعت نفت آبادان در حالی تمرینات خود را برگزار می‌کند که از زمان حضور ادسون تاوارس، سرمربی برزیلی‌ جدیدش یک هفته نمی‌گذرد.

با نظر سرمربی برزیلی ۶۶ ساله کادرفنی صنعت نفت تغییری نخواهد کرد و تمامی مربیان قبلی نظیر بهروز مکوندی، بهنام سراج، محمود شجاعی و ... به فعالیت خود ادامه می‌دهند. تنها به دلیل آنکه بدنساز برزیلی قبلی تیم در زمان سرمربیگری فیروز کریمی با وی دچار اختلاف و از نماینده آبادان جدا شد، بدنساز جدیدی به تیم اضافه شده که هموطن سرمربی است.

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان خبر

 

اردوی شبانه‌روزی صنعت نفت در آبادان پیگیری می‌شود و دلیل مسئولان باشگاه برای آنکه تیم‌شان در خارج از شهر خود اردویی برگزار نکند به این خاطر است که شرایط آب و هوایی آبادان در این برهه زمانی بسیار مناسب است و هوا گرم یا سرد نیست. تیم می‌ماند صبح و بعدازظهر تمرین کند.

تاوارس تصمیم دارد در مرحله اول اردویی تمرینات بدنسازی شاگردانش را با جدیت دنبال کند و در ادامه بازی‌های تدارکاتی تیم برگزار شود چرا که اولین بازی زردپوشان ۲۸ آذر در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر در خانه نساجی مازندران خواهد بود.

مدت قرارداد سرمربی کهنه‌کار برزیلی با باشگاه نفت آبادان تا پایان فصل خواهد بود و در صورت رضایت طرفین این قرارداد برای فصل آینده تمدید می‌شود.

 

پایگاه خبری تحلیلی آبادان نیوز

 

با پرداخت‌هایی که انجام شده تا اینجا ۲۳ درصد از مطالبات بازیکنان به حساب آن‌ها واریز شده و موعد بعدی پرداخت به بازیکنان تا پیش از اتمام نیم‌فصل خواهد بود./ آبادان خبر

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: