کد خبر: ٢٧٢٥٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/07/03-١٢:٣٦

ایلنا نوشت : مذاکرات وینفرد شفر و صنعت نفت آبادان تا این لحظه با توافقی همراه نبوده است.

 

آبادان نیوز : در روز 23 شهریور سال جاری رضا پرکاس از هدایت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان برکنار شد. پیش از این برکناری فنی، شاهد تغییرات مدیریتی در باشگاه آبادانی بودیم، احمد پارو جایگزین جهانگیر کی‌شمس شد.

بررسی آخرین وضعیت کادر فنی صنعت نفت/ سراج جایگزین موقت پرکاس؟

پارو که قبلا سابقه مدیریت باشگاه پالایش نفت آبادان را داشته نشان داد، قصد دارد از مربیان معروف‌تری استفاده کند. او ابتدا به سراغ علیرضا منصوریان رفت، چرا که نسبت به شرایط تیم و مسائل مالی آن آگاهی داشت؛ اما سرمربی سابق زردپوشان به این پیشنهاد دست رد زد. 

در ادامه گزینه‌های مختلفی از جمله «نستا» ایتالیایی به صنعت نفت پیشنهاد شدند؛ منتهی شرایط خاص صنعت نفت آبادان(مالی، جدول و...) و نیاز به شناخت از فوتبال ایران، پارو را بر آن داشت که با وینفرد شفر مذاکره کند. 

به نظر می‌رسید تا پایان هفته گذشته این توافق نهایی شود. با این وجود تا این لحظه اتفاق خاصی نیفتاده است. در شرایط فعلی انتظار می‌رود سراج هدایت تیم را به عهده بگیرد و برای دیدار روز دهم مهر مقابل مس رفسنجان آماده کند.  

بعضی هواداران آبادانی معتقدند این مربی از تجربه لازم برای کار در لیگ برتر برخوردار نیست و احتمال تکرار تجربه پرکاس وجود دارد.

نباید فراموش کرد که پرکاس بعد از برکناری‌اش، درباره عدم همکاری بعضی بازیکنان و دخالت آنان به صحبت پرداخت. باید دید این بازیکنان هدایت موقت سراج را می‌پذیرند؟

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

شما در این آژانس خبری علاوه بر اخبار آبادان، خبر خرمشهر و اخبار اروند کنار را همزمان با اخبار خوزستان خواهید خواند.

ما در آبادان خبر، خبر آبادان را  بصورت شبانه روزی برای شما در کنار خبر های مهم ایران و جهان منتشر خواهیم کرد.

برای خواندن مستند ترین اخبار، آبادان نیوز را دنبال کنید چون این پایگاه خبری به گواه رنک الکسا و گوگل یکی از شاخص ترین پایگاه خبری استان خوزستان و جنوب کشور است.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: