کد خبر: ٢٦٣٧٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/05/13-١٢:٤٨

فرمانده انتظامی آبادان گفت : نیروی انتظامی نقاط مناسب برای مانیتورینگ را اعلام کرده اما نصب آن نیازمند همکاری مسئولان شهری آبادان است.

 

آبادان نیوز : سرهنگ زلقی ، فرمانده انتظامی آبادان در دیدار با اصحاب رسانه گفت : نیروی انتظامی ۲۵ نقطه برای نصب دوربین در سطح شهر آبادان را جانمایی کرده است اما تا کنون از سوی مسئولان مربوطه در این خصوص اقدامی صورت نگرفته است.

او با توجه به قرار گرفتن آبادان در منطقه مرزی وجود مانیتورینگ شهری یکی از الزامات در این شهرستان دانست.

به گفته این مقام انتظامی راه اندازی کمپ ماده ۱۶ در آبادان با هدف جمع آوری معتادان متجاهر را یکی دیگر از نیازهای این شهر خواند و از آمادگی این نهاد نظامی برای جمع آوری سریع این افراد در صورت فعال شدن آن خبر داد.

سرهنگ زلقی انهدام ۱۱ باند سارقان مسلح در سال قبل، دستگیری ۱۳ باند در حوزه‌های مختلف از آغاز امسال تا کنون را از جمله عملیات موفق پلیس آبادان در این شهرستان اعلام کرد و گفت: در یک سال و نیم گذشته، ۴۱ قبضه سلاح جنگی و ۳۵ قبضه شکاری در شهرستان آبادان کشف و ضبط گردیده و ۴۲ کیلو مواد مخدر از خرده فروش‌ها در سطح شهر جمع آوری شده است.

منبع : باشگاه خبرنگاران

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

شما در این آژانس خبری علاوه بر اخبار آبادان، خبر خرمشهر و اخبار اروند کنار را همزمان با اخبار خوزستان خواهید خواند.

ما در آبادان خبر، خبر آبادان را  بصورت شبانه روزی برای شما در کنار خبر های مهم ایران و جهان منتشر خواهیم کرد.

برای خواندن مستند ترین اخبار، آبادان نیوز را دنبال کنید چون این پایگاه خبری به گواه رنک الکسا و گوگل یکی از شاخص ترین پایگاه خبری استان خوزستان و جنوب کشور است.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: