در هفته میراث فرهنگی اولین نشست صمیمانه شورای اسلامی شهر ،شهردار و هنرمندان صنایع دستی شهرستان ایذه برگزار شد.

 

خبرنگار:پروانه الماسی

به گزارش پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز، در ۲۸ اردیبهشت به مناسبت هفته میراث فرهنگی و روز بزرگداشت حکیم عمر خیام نیشابوری، گروهی از هنرمندان صنایع دستی ایذه با حضور رئیس شورای شهر عبدالکریم مقصودی، فاطمه مرادی رئیس کمیسیون فرهنگی، دیگر اعضا، شهردار مهندس علیرضا ره انجام و همچنین مجید کیوانی مدیر سمن میراث فرهنگی نوژان کارون، برای اولین بار در سالن جلسات شورای شهر ایذه گرد هم آمدند.

در این نشست تخصصی برخی از هنرمندان صنایع دستی ایذه که دارای نشان ملی و آثار فاخر بودند حضور داشتند، مشکلات این حوزه را مطرح کردند و خواستار احداث بازارچه صنایع دستی دائمی با همکاری و مشارکت مسولین این شهرستان شدند.

در ادامه این جلسه علیرضا ره‌‌انجام عنوان کرد: اگر شرایط مالی و امکانات شهرداری مهیا و فراهم گردید درصدد اختصاص و تاسیس نخستین بازارچه فروش محصولات صنایع دستی با هدف توسعه گردشگری و پیشرفت فعالیت های میراث فرهنگی و معرفی هنر بومی و در نهایت رویکرد اقتصادی برخواهیم شد.

ره انجام در پایان گفت:جریانی که در عرصه فرهنگ ایذه به راه افتاده است باید فعالانه و به جدّ برای موفقیت آن تلاش و کمک کنیم و شهرداری ایذه در راس همه ارگان های شهرستان در این زمینه نهایت همکاری خود را خواهد کرد.

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

شما در این آژانس خبری علاوه بر اخبار آبادان، خبر خرمشهر و اخبار اروند کنار را همزمان با اخبار خوزستان خواهید خواند.

ما در آبادان خبر، خبر آبادان را  بصورت شبانه روزی برای شما در کنار خبر های مهم ایران و جهان منتشر خواهیم کرد.

برای خواندن مستند ترین اخبار، آبادان نیوز را دنبال کنید چون این پایگاه خبری به گواه رنک الکسا و گوگل یکی از شاخص ترین پایگاه خبری استان خوزستان و جنوب کشور است.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: