کد خبر: ٢٥١٥٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/02/28-١٧:١٦

مدیر توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند از اجرای برنامه های متنوع در سطح منطقه همزمان با فرا رسیدن هفته میراث فرهنگی خبر داد.

 

به گزارش آبادان خبر و به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، «سیدمحمد سیدی» ضمن گرامی‌داشت فرا رسیدن هفته میراث فرهنگی، عنوان داشت: تلاش داریم به‌مناسبت فرا رسیدن این ایام، با برگزاری برنامه‌های متنوع نقش مهم و اثرگذار میراث فرهنگی را به نسل جوان منطقه منتقل کنیم.

سیدی با اشاره به اینکه ویژه‌برنامه‌هایی طی یک هفته برای اقشار مختلف در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: نشست تخصصی موزه‌ها، دو نشست تخصصی با محوریت دفاع مقدس و نمایشگاه عکس با همین موضوع، تجلیل از کارشناسان موزه‌ها، برگزاری تورهای مختلف و بازدید از مناطق میراثی، رونمایی از دو خودروی کلاسیک، رونمایی از کتاب، برنامه مشاور خانواده و ورکشاپ‌های آموزشی و در نهایت برپایی جشنواره صنایع دستی از ۳۰ اردیبهشت‌ماه لغایت سوم خردادماه از جمله رویدادهایی است که برای این ایام در نظر گرفته شد.

گفتنی است برنامه‌های ذکر شده به‌مناسبت هفته جهانی موزه و میراث فرهنگی با همکاری مشترک سازمان منطقه آزاد اروند، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان، موزه‌های نفت، مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر و ادارات میراث آبادان و خرمشهر اجرا خواهد شد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: