فرمانده انتظامی شهرستان آبادان، ازشناسایی و دستگیری عامل تیراندازی به سمت خودروی احدی از شهروندان همراه با کشف سلاح و مهمات غیرمجاز کمتر از 5 ساعت خبر داد.

 

به گزارش آبادان خبر و به نقل از خبری پلیس، سرهنگ حسین زلقی اظهار داشت: به دنبال وقوع یکفقره تیراندازی در ساعت:02:15 بامداد امروز27اردیبهشت ماه سال جاری، به سمت یکدستگاه خودروی پراید پارک شده در خیابان گمرگ این شهرستان ،بلافاصله بااعزام پلیس در محل و جمع آوری مستندات کافی مراتب شناسایی ودستگیری عامل این هنجارشکنی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: خوشبخانه ماموران کلانتری 16 امیرکبیر با اشراف کامل اطلاعاتی وانجام تحقیقات دقیق میدانی ،عامل تیرانداز که یکنفر جوان36ساله بوده را همراه با مکان اختفای وی کمتر از5ساعت شناسایی کردند و پس از هماهنگی های لازم ، در یک عملیات ضربتی(قبل از اینکه اجازه دهند در بستر خود شب را به صبح برساند) مقتدرانه دستگیر کردند، از محل اختفای وی تعداد2قبضه سلاح جنگی و شکاری شامل( یکقبضه کلت کمری و یکقبضه وینچستر شورشی همراه با فشنگ) کشف و ضبط گردید.

ایشان در ادامه با بیان اینکه فرد هنجارشکن در بازجویی با پلیس علت تیراندازی به سمت خودرو پراید پارک شده را ،اختلاف شخصی با صاحب خودرو عنوان کرد گفت: متهم پس از تشکیل پرونده قضایی به همراه شاکی جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

فرمانده انتظامی آبادان در خاتمه با بیان اینکه، قدرت نمایی با سلاح سرد و یا گرم به هر انگیزه ای و در هر نقطه ای از این شهرستان چه شب باشد و چه در طول روز،هوا صاف باشد یا بارانی یا غرق در ریزگردها، برای همکاران بنده که امنیت مردم را خط قرمز می دانند ،غیرقابل تحمل است و واکنش پلیس علیه مخلان امنیت همانطور که پیشتر ثابت کرده اند ؛ سریع ،قاطع و بدون درنگ خواهد بود.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: