تیم‌های فوتبال صنعت‌نفت آبادان و آلومینیوم اراک هردو در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر در مصاف با هم بدنبال کسب جایگاه هفتمی جدول هستند.

 

آبادان نیوز : هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال جام خلیج‌ فارس روز شنبه هفته آینده با هشت دیدار حساس برگزار خواهد شد که در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها ۲ تیم صنعت‌ نفت آبادان و آلومینیوم اراک به میزبانی تیم اراکی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

تیم آلومینیوم اراک که در این فصل خود را ابتدا در حد مدعی قهرمانی می‌دید و جزو صدرنشینان بود رفته رفته روند افول را پیش گرفت و اکنون جزو تیم‌های میانه جدول به شمار می‌رود.

تیم آلومینیوم اراک که تا هفته یازدهم لیگ برتر به همراه استقلال ۲ تیم بدون شکست بود و در ۱۱ بازی فقط ۲ گل دریافت کرد در هفته دوازدهم میهمان صنعت‌نفت آبادان شد که در این دیدار طلسم شکست ناپذیری آنها با سه گل شکست و اکنون در دیدار انتقامی میزبان این تیم خوزستانی است.

صنعت‌ نفت آبادان که رفته رفته روند خوبی را در پیش گرفته بود و با شکست رقبا خود را به میانه‌های جدول لیگ برتر رساند در ۶ بازی گذشته خود نتوانسته برابر حریفانش به برتری برسد و اکنون برابر شاگردان مهدی رحمتی بدنبال پیروزی است.

آلومینیوم اراک با ۱۶ گل زده چهارمین خطوط حمله ضعیف لیگ به شمار می‌رود و مهاجمان این تیم چندان فرصت طلب نشان نداده‌اند هر چند خط دفاعی تیم علیرضا منصوریان نیز در چند بازی گذشته آن استحکام لازم را از دست داده است.

این بازی در حالی برگزار می‌شود که شرایط برای ۲ تیم در بازی هفته گذشته یکسان بود و تیم صنعت‌نفت آبادان در بازی گذشته برابر میهمانش فولاد خوزستان شکست خورد و آلومینیوم اراک نیز برابر میزبانش گلگهر سیرجان تن به شکست داد.

البته با توجه به اختلاف یک امتیازی ۲ تیم در جدول، کسب سه امتیاز برای منصوریان و رحمتی ۲ همبازی سابق در استقلال تهران تنها هدف این بازی خواهد بود تا تیم تحت هدایتشان در جدول صعود داشته باشد.

صنعت‌نفت آبادان با هشت برد، هشت تساوی و ۱۰ باخت و با ۳۲ امتیاز در رده هشتم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر قرار دارد و به دنبال کسب نهمین پیروزی این فصل خود است تا در جدول صعود کند.

در آن سوی میدان نیز آلومینیوم اراک با ۶ برد، ۱۳ تساوی و هفت باخت با ۳۱ امتیاز در رده یازدهم جدول رده‌بندی جای گرفته‌ و به دنبال کسب هشتمین پیروزی فصل است تا با لغزش تیم‌های بالای سر خود به رده هفتم جدول صعود کند.

تیم اراکی در این فصل براحتی به حریفانش موقعیت گل نمی‌دهد و در آن سو نیز مهاجمان صنعت‌نفت گلنزن‌های قهار نشان داده‌اند اما پشت مهاجمان نفت بازیکنی مانند طالب ریکانی حضور دارد که کار خط دفاعی آلومینیوم را سخت خواهد کرد.

در تیم صنعت‌ نفت ، طالب ریکانی در کنار امید حامدی‌فر نقش کلیدی برابر امیر هوشمند و حسین پورحمیدی خواهند داشت و در آن سوی میدان نیز امیر نوری و پوریا آریایی‌کیا بازیکنان با کیفیت آلومینیوم با سرعت و قدرت بدنی بالای خود روز سختی را برای خط میانی صنعت‌نفت رقم خواهند زد.

تقابل محمدرضا آزادی و محمد طیبی در خط دفاعی صنعت‌نفت و حکیم نصاری و امیر هوشمند در خط میانی و حسن بیت‌سعید و مصطفی احمدی در خط دفاعی آلومینیوم از جدال‌های دیدنی‌ این دیدار خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در خصوص این دیدار گفت: بازی راحتی در اراک پیش‌رو نداریم اما برای کسب امتیاز برابر آلومینیوم به میدان خواهیم رفت.

علیرضا منصوریان اظهار داشت: حریف را بخوبی آنالیز کرده‌ و نقاط ضعف و قوت آنها را مورد شناسایی قرار داده‌ ایم هر چند آنها نیز ما را بخوبی بررسی کرده‌اند.

وی افزود: ما نباید اشتباهات کوچکی که باعث از دست دادن امتیاز شود را برابر آلومینیوم اراک تکرار کنیم تا بتوانیم با دست پر به آبادان بازگردیم.

سرمربی تیم صنعت‌نفت آبادان گفت: آلومینیوم فوتبال را نوین و هجومی انجام می‌دهد و شکست دادن این تیم بسیار سخت است ولی ما برای انجام این کار سخت کاملا آماده هستیم.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان شنبه هفته آینده از هفته بیست و هفتم لیگ برتر میهمان آلومینیوم اراک است.

منبع : ایرنا

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

شما در این آژانس خبری علاوه بر اخبار آبادان، خبر خرمشهر و اخبار اروند کنار را همزمان با اخبار خوزستان خواهید خواند.

ما در آبادان خبر، خبر آبادان را  بصورت شبانه روزی برای شما در کنار خبر های مهم ایران و جهان منتشر خواهیم کرد.

برای خواندن مستند ترین اخبار، آبادان نیوز را دنبال کنید چون این پایگاه خبری به گواه رنک الکسا و گوگل یکی از شاخص ترین پایگاه خبری استان خوزستان و جنوب کشور است.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: