مدیر توسعه فرهنگی و هنری سازمان منطقه آزاد اروند از اعزام گروه همخوانی و مدیحه سرایی بین المللی «مصباح الهدی آبادان» در کاروان قرآنی نور بعثه مقام معظم رهبری به سرزمین وحی بیت الله الحرام، خبر داد.

 

آبادان نیوز : حسین قانعیان گفت: با اعلام رسمی شورای عالی قرآن دفتر مقام معظم رهبری، گروه همخوانی و مدیحه سرایی بین المللی مصباح الهدی آبادان در کاروان قرآنی نور بعثه مقام معظم رهبری، جهت عزیمت به سرزمین وحی ، بیت الله الحرام قرار گرفتند.

وی با ابراز امیدواری از اینکه این گروه نماینده ی شایسته ای جهت نشر و ترویج فرهنگ ناب قرآن و عترت در بین حجاج خانه خدا باشد، اظهار داشت: با توجه به قرار گرفتن در آستانه ی زمان اعزام حجاج بیت الله الحرام به سرزمین وحی جهت انجام مناسک حج ابراهیمی، همه ساله بعثه ی مقام معظم رهبری جمعی از نخبگان فرهنگی و مذهبی را جهت تبلیغ در بین حاجیان در مکه و مدینه اعزام می نماید و در این بین کاروان قرآنی نور که جمعی از قاریان بین المللی و گروه تواشیح بین المللی نیز وجود دارند، اعزام می گردند.

مدیر توسعه فرهنگی و هنری سازمان منطقه آزاد اروند، تصریح کرد: با توجه به کسب رتبه ی اول تواشیح و مدیحه سرایی در مسابقات ملی ایران اوقاف توسط گروه بین المللی مصباح الهدی آبادان، این گروه به عنوان تنها گروه مدیحه سرایی کاروان قرآنی نور از سوی شورای عالی قرآن دفتر مقام معظم رهبری انتخاب گردید.

منبع : روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

شما در این آژانس خبری علاوه بر اخبار آبادان، خبر خرمشهر و اخبار اروند کنار را همزمان با اخبار خوزستان خواهید خواند.

ما در آبادان خبر، خبر آبادان را  بصورت شبانه روزی برای شما در کنار خبر های مهم ایران و جهان منتشر خواهیم کرد.

برای خواندن مستند ترین اخبار، آبادان نیوز را دنبال کنید چون این پایگاه خبری به گواه رنک الکسا و گوگل یکی از شاخص ترین پایگاه خبری استان خوزستان و جنوب کشور است.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: