کد خبر: ٢٣٧٨٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/11/05-١٦:٥٠

دلار آزاد امروز افت اندکی را تجربه کرد و به ۲۸هزار و ۱۲۰تومان رسید.

 

به گزارش آبادان خبر؛ در معاملات صبح، بازار ارز نسبت به معاملات عصر دیروز تغییر چندانی نداشت و اندکی کاهش یافت. به این ترتیب دلار در بازار آزاد با حدود ۱۰۰تومان کاهش، با قیمت ۲۸هزار و ۱۲۰تومان معامله می‌شود.

همچنین طبق اعلام کانون صرافان، دلار در صرافی‌ها ۲۵هزار و ۱۸۰تومان برای خرید و ۲۵هزار و ۴۹۸ برای فروش قیمت خورد که نسبت به معاملات عصر دیروز، حدود ۲۰تومان کاهش یافته است.

یورو نیز در صرافی‌های بانکی، ۲۸هزار و ۶۰۷تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۹۷۱تومان برای فروش قیمت خورده است که حدود ۵۰تومان کاهش نسبت به روز گذشته را نشان می‌دهد.

صرافی ملی نیز امروز قیمت دلار و یورو را نسبت به دیروز کاهش داده است. به این ترتیب دلار با حدود ۳۰۰تومان کاهش در صرافی ملی، ۲۵هزار و ۴۲۱تومان برای فروش و ۲۵هزار و ۱۶۸تومان برای خرید قیمت خورده است.

یورو نیز با همین مقدار کاهش، در تابلوی این صرافی، ۲۸هزار و ۸۲۳تومان برای فروش و ۲۸هزار و ۵۳۶تومان برای فروش نمایان شد.

در سامانه نیما، دلار آمریکا، ۲۴هزار و ۴۲۳تومان برای خرید و ۲۴هزار و ۶۴۶تومان برای فروش قیمت خورده است. یورو نیز در این سامانه با قیمت ۲۷هزار و ۶۳۰تومان برای خرید و ۲۷هزار و ۸۸۱تومان برای فروش معامله می‌شود.

با وجود اینکه وزیر امور خارجه روز گذشته اعلام کرد که حاضر است در صورت لزوم و برای یک توافق سازنده با آمریکا مذاکره مستقیم داشته باشد و حتی اعلام شد که در صورت رفع تحریم‌ها زندانیان سیاسی آمریکایی در ایران آزاد خواهند شد؛ اما بازار به این اخبار واکنشی نشان نمی‌دهد.

دلیل اصلی این موضوع نیز این است که معامله‌گران که از طولانی شدن مذاکرات خسته شدند و انتظار دارند اخبار و سیگنال‌هایی قوی‌تری از وین به دستشان برسد تا برای آینده تصمیم‌گیری کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اقتصاد،اقتصادی،خبراقتصادی،اخباراقتصادی،خبر اقتصادی،اخبار اقتصادی،آبادان خبر،آبادان نیوز

منبع : اقتصادآنلاین

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: