کد خبر: ٢٣٦٨٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/10/28-١٦:٠٥

گروه جهادی بقیه‌الله خدمات پزشکی رایگان خود را در شادگان آغاز کرد.

 

به گزارش آبادان خبر، دکتر شکراله سلمان‌زاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان در آیین استقبال از این گروه جهادی اظهار کرد: این گروه جهادی شامل یک تیم پزشکی با تخصص‌های مختلف است و قرار است در شهرستان شادگان خدمات رایگانی را به مردم شریف این منطقه ارائه بدهد.
وی اضافه کرد: پیرو تفاهم‌نامه دانشگاه علوم پزشکی آبادان با مرکز جهادی بقیه‌الله الاعظم، سفرهای این گروه را به منطقه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی آبادان شاهد خواهیم بود و در نخستین سفر این عزیزان، قرار است که بیماران شادگانی ابتدا به ساکن غربالگری شوند.
دکتر سلمان‌زاده گفت: در مرحله دوم آن بیمارانی که نیاز به عمل جراحی دارند، این اعمال جراحی توسط اعضای هیات علمی و اساتید بزرگی از سراسر کشور در بیمارستان شهید معرفی زاده شادگان به روی ایشان انجام خواهد شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان اضافه کرد: برنامه به این صورت است که در آینده این گروه جهادی در مناطق کمتر برخوردار شهرهایی مثل خرمشهر و اروندکنار و ... نیز حضور پیدا کرده و خدمات رایگان ارائه بدهند.
در ادامه دکتر نوراله طاهری، مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان نیز مدت زمان حضور این گروه جهادی در شادگان را 3روز اعلام کرد و افزود: در این 3روز ویزیت و معاینه صورت گرفته و در صورت نیاز به اعمال جراحی این عمل‌ها حدود یک ماه دیگر انجام خواهد شد.
وی افزود: پزشکان متخصص رشته‌هایی مثل دندانپزشکی، اورولوژی، کلیه و مجاری ادراری، چشم و زنان در این مدت در گروه جهادی یادشده خدمات‌رسانی می‌کنند.

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: