کد خبر: ٢٢٧٦٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/07/01-١١:١٠

پالایش نفتی‌های آبادان در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور از ۲۴ مهر به مصاف دیگر تیم‌ها می‌روند.

 

به گزارش آبادان خبر، زمان بندی و گروه بندی فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور در فدراسیون بسکتبال برگزار شد و با رقابت ۱۶ تیم شرکت کننده در دو گروه الف و ب در دور مقدماتی به صورت رفت و برگشت، تیم بسکتبال مردان پالایش نفت آبادان در گروه الف این رقابت‌ها با تیم شهرداری گرگان همگروه شد و قرار است این فصل از رقابت‌ها از تاریخ بیست و چهارم مهرماه به صورت متمرکز و در تهران برگزار گردد.

تیم‌های حاضر در گروه الف، شهرداری گرگان، پالایش نفت آبادان، ذوب آهن اصفهان صنعت مس کرمان، کوچین آمل، خانه بسکتبال خوزستان، نیروی زمینی تهران و نظم آوران نوین سیرجان هستند.

تیم‌های مهرام تهران، شیمیدر قم، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، اکسون تهران، صنعت مس رفسنجان، رعد پدافند تهران، صنایع هرمزگان و آویژه صنعت پارسای مشهد نیز در گروه ب قرار دارند و به مصاف هم خواهند رفت.

افتتاحیه‌ی این رقابت‌ها در ساعت ۱۵ شنبه ۲۴ مهرماه در قالب دیدار شهرداری گرگان و نظم آوران نوین سیرجان در تالار بسکتبال آزادی تهران آغاز می‌شود.

در ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه‌ی اولین روز رقابتی لیگ برتر این رشته تیم نیروی زمینی به میزبانی پالایش نفتی‌های آبادان در مکان افتتاحیه‌ی این مسابقات به رقابت خواهند پرداخت.

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،ورزشی،خبر ورزشی،اخبار ورزشی،بسکتبال
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: