کد خبر: ٢١٨٢١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/05/04-٢١:٣٢

فرمانده انتظامی آبادان از دستگیری 2 برادر سارق به عنف طلاجات بانوان در آبادان خبر داد

 

به گزارش آبادان خبر، سرهنگ حسین زلقی اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف طلاجات بانوان در برخی نقاط این شهرستان ، توسط سرنشینان یکدستگاه خودروی پراید سفید رنگ که سارقان با تهدید سلاح سرد، تحت پوشش مسافربرنما اقدام به سرقت از شهروندان میکردند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی هویت و مخفیگاه متهمان را در شهرستان شادگان شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی، طی عملیات پلیسی دو سارق به عنف که برادر بودند را در خصوص سرقت‌های وقوع پیوسته دستگیر ، از مخفیگاه این سارقان 3 قبضه سلاح سرد کشف و بلافاصله به آبادان منتقل شدند

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان تصریح کرد: متهمان پس از مواجهه حضوری توسط 4 نفر از مالباختگان شناسایی و در بازجویی با پلیس تاکنون به 6فقره سرقت، شامل 4 فقره سرقت به عنف طلاجان از بانوان ،2فقره سرقت عادی در نقاط مختلف شهر آبادان اعتراف کردند.

سرهنگ زلقی در خاتمه با اشاره به احساس رضایت وخرسندی مالباختگان از دستگیری سارقان به عنف بیان کرد : تعداد ۲ نفر مالخر طلاجات سرقتی در شهرستان اهواز شناسایی و مراتب دستگیری در دستور کار قرار گرفت. و متهمان جهت بررسی سایر سرقت ها در شهرستان خرمشهر با هماهنگی قضایی به صورت موقت تحویل پلیس خرمشهر گردیدند.

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: