کد خبر: ٢١٨١٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/05/04-١٢:٣٤

سرمربی نفت آبادان با بیان اینکه با تمام وجود مقابل نکونام می ایستم و نمی‌گذارم در خوزستان مربیگری کند گفت: نکونام به من که فرزند خوزستانم توهین کرد و جالب اینکه داور چهارم شنید ولی به داور وسط اعلام نکرد.

 

به گزارش آبادان خبر؛ سیدسیروس پورموسوی دیشب پس از باخت مقابل فولاد در نشست خبری اظهار داشت: به هواداران فولاد بابت برد تبریک می گویم اما تاسف می خورم برای فوتبال خوزستان که ۲ سال هویت خود را از دست داده و بیشتر به حواشی می پردازد.

وی با بیان اینکه در یکی، ۲ سال اخیر ندیده ام تیمی در این زمین بازی کند و به آن بی احترامی نشود افزود: امشب به من که فرزند خوزستان هستم تهمت جادوگر زده شد که امیدوارم در کمیته اخلاق این موضوع را ثابت کنند.

سرمربی نفت آبادان گفت: چرا سرمربی تیم فولاد فقط رو به روی تیم های خوزستانی به همه افترا می زند. این فرد ۲ سال به همه مسئولان، مربیان و بازیکنان استان بی احترامی کرد و متاسفم برای کسانی که روی نیمکت فولاد هستند و حرفی نمی زنند.

پورموسوی گفت: برد و باخت در فوتبال طبیعی است اما چرا بعد از گل دوم به من بی احترامی می کنند. از عملکرد داوری گله ای ندارم و آنها بی نقص بودند.

دیدار تیم های فولاد و نفت آبادان با برتری ۲ بر صفر فولاد به پایان رسید.

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز،ورزشی،خبر ورزشی،اخبار ورزشی،نکونام

منبع : ایرنا

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: