کد خبر: ٢٧٨٧٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/09/01-١١:٤٣

یک مربی فوتبال: بزرگ ترین اشتباه کی روش ترکیب اولیه ای بود که به میدان فرستاد.

 

به گزارش آبادان نیوز به نقل از ایسنا، ابراهیم تهامی، مربی فوتبال و ملی پوش سابق فوتبال ایران درباره شکست تیم ملی ایران در اولین بازی خود در جام جهانی قطر مقابل انگلیس، اظهار کرد: من پیش از این فکر نمی کردم ایران در این بازی شکست بخورد اما شب گذشته وقتی ۵ دقیقه ابتدایی بازی را دیدم، می دانستم بیش از ۴ گل دریافت می کنیم.

او ادامه داد: ترکیب اولیه کی روش برای این دیدار کاملاً اشتباه بود. نتیجه همین ترکیب اشتباه، بازی ضعیف مقابل انگلیس بود.  

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان خبر


ملی پوش سابق فوتبال ایران بیان کرد: در واقع ترکیب اصلی تیم همان نفرات تعویضی بودند که در نیمه دوم به میدان فرستاده شدند؛ ترکیبی که اگر از همان ابتدا به بازی می رفت مطمئنا این شکست رقم نمی خورد.

تهامی ادامه داد: تعجب برانگیز بود وقتی کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده در بازی های بسیاری کنار هم کار کرده بودند، در بازی با انگلیس در ترکیب اولیه جای نمی گیرند و نفرات دیگری وارد زمین می شوند. شاید کی روش با این کار می خواست سوپرایزمان کند که اگر به این صورت است باید بگویم ترکیب اشتباه او سوپرایز بدی برای مردم ایران بود. معتقدم بزرگ ترین اشتباه کی روش ترکیب اولیه ای بود که به میدان فرستاد.

این مربی فوتبال درباره بازی ایران در ادامه جام جهانی مقابل ولز و آمریکا نیز گفت: نتیجه گیری مقابل این دو تیم به ترکیب ایران و تصمیمات کی روش بستگی دارد و اگر  کی روش مجددا ما را با ترکیب تیم ملی سوپرایز نکند می توانیم از این دو بازی امتیاز بگیریم.

 

پایگاه خبری تحلیلی آبادان نیوز

 

وی با بیان این که باید شکست مقابل انگلیس فراموش شود و تمرکز روی دو دیدار آینده باشد، ادامه داد: باید تمرکز داشته باشیم تا بازی های آبرومندانه انجام دهیم./ آبادان خبر

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: