کد خبر: ٢٧٨٥١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/08/29-١١:١٤

ملی پوش سابق فوتبال ایران: چه با کی‌روش و چه بدون کی‌روش تصمینی برای موفقیت تیم ملی ایران نیست

 

به گزارش آبادان نیوز به نقل از ایسنا، ابراهیم قاسم‌ پور، مربی فوتبال و ملی پوش سابق فوتبال ایران اظهار کرد: نظر شخصی من این است که گروه تیم ایران نسبت به دیگر تیم‌های آسیایی بهتر و آسان‌تر است و البته نمی‌توان هیچ گروهی را دست‌کم گرفت، زیرا بدون شک هر تیمی که به جام جهانی راه پیدا می‌کند دارای توانمندی و شایستگی بوده است.

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان خبر


او با بیان این‌که فکر می‌کنم سخت‌ترین بازی تیم ملی ایران مقابل انلگیس است، ادامه داد: این تیم سوابق و تجربیات بسیار خوبی دارد و از یک لیگ خوب و منسجم بهره می‌برد، به صورتی که قابل مقایسه با ولز و آمریکا نیست و از طرفی تیم ایران مقابل تیم‌هایی که قدرت سرزنی و ارسال خوبی دارند همیشه با مشکل مواجه بوده‌ایم و به همین دلیل معتقدم سخت‌ترین بازی ما در مرحله گروهی دیدار با انگلیس است.

این مربی فوتبال تاکید کرد: البته بازی با آمریکا و ولز هم آسان نیست و درست است که آمریکا آن تیم سال‌های گذشته نیست اما در مقابل این تیم از نظر روانی نشان داده‌ایم که هیچ وقت باخت نداشته‌ایم و همین نیز می‌تواند به ما کمک کند. همچنین سبک و سیاق بازی ولز نیز شبیه انگلیس است و من بازی تیم ملی ولز و اوکراین را دیده‌ام و شاید حتی حق اوکراین بود که به جام جهانی صعود کند اما فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و ولز هم‌گروه ما در جام جهانی شد.

وی با بیان اینکه تیم ملی ایران نیز نقاط مثبت زیادی دارد، افزود: ۱۶، ۱۷ لژیونر داریم که چندین سال است در تیم‌های خوب و مقابل تیم‌های خوب بازی کرده‌اند و همین باعث شده اعتماد به نفس آن‌ها بالا برود و همین فاکتورها می‌تواند به ایران برای بازی مقابل تیم‌های دیگر کمک کند. البته فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و حوادثی در آن رخ می‌دهد که ممکن است به نفع یا ضرر یک تیم باشد که امیدوارم اتفاقات فوتبال در جام جهانی به سود تیم ملی ایران رقم بخورد.

قاسم‌ پور بیان کرد: در جام جهانی برزیل، تیم ملی برزیل هفت گل از آلمان دریافت می‌کند و ۴، ۵ گل هم نمی‌خورد در حالی که بزرگ‌ترین مفسران و کارشناسان فوتبال شاید این نتیجه را پیش‌بینی نمی‌کردند. پس هر اتفاقی ممکن است در فوتبال رقم بخورد اما تیم فوتبال ایران یک سری فاکتورها دارد که می‌تواند به صعود آن از گروهش کمک کند و البته تاکید می‌کنم کار سختی داریم.

 

پایگاه خبری تحلیلی آبادان نیوز

 

ملی‌پوش سابق تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد بازگشت کی‌روش به فوتبال ایران برای صعود تیم ملی از گروهش بوده است، گفت: بهترین مربیان دنیا هم به خدمت گرفته شوند در نهایت فقط یک تیم قهرمان جام جهانی می‌شود و اگر ما هم بهترین مربی دنیا را به خدمت می‌گرفتیم هیچ تضمینی برای صعود از مرحله گروهی وجود ندارد. پس چه با کی‌روش و چه بدون کی‌ روش تصمینی برای موفقیت تیم ملی ایران نیست اما یک مربی خوب و با دانش و همچنین مدیر و مدبر می‌تواند شانس موفقیت یک تیم را بیشتر کند.

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: