کد خبر: ٢٥٦٦١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/04/01-١٩:٥١

بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با توجه به بضاعت مالی تیم و اینکه خیلی دیر به باشگاه بودجه تزریق شد به نظرم نتیجه خوبی گرفتیم. علیرضا منصوریان تیم را متحد نگاه داشت.

 

آبادان نیوز : علی امیری در خصوص آخرین وضعیتش بعد از پایان فصل بیست و یکم لیگ برتر اظهار داشت: با صنعت نفت آبادان قرارداد یکساله داشتم که بعد از لیگ به پایان رسید. در این فصل  13 یا 14 بازی انجام دادم. آقای منصوریان از عملکردم راضی بود و هواداران صنعت نفت در فضای مجازی از من حمایت کردند. جا دارد از آنها قدرانی کنم. 

وی افزود: فعلاً مشغول آماده‌سازی خودم برای فصل جدید هستم. چند پیشنهاد همکاری به دستم رسیده است، اما با توجه به شرایط انتخاب سرمربی‌ها منتظر می مانم تا تکلیف آنها تعیین شود. خود باشگاه هم که هنوز قضیه انتخاب سرمربی و برنامه فصل بعدش مشخص نیست.

بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به جایگاه تیمش در لیگ بیست و یکم گفت: با توجه به بضاعت مالی تیم و اینکه خیلی دیر به باشگاه بودجه تزریق شد به نظرم نتیجه خوبی گرفتیم. علیرضا منصوریان تیم را متحد نگاه داشت و چند هفته زودتر در لیگ برتر تثبیت شدیم.

امیری در رابطه با انتقال امید حامدی‌فر به استقلال گفت: به امید حامدی‌فر تبریک می گویم. او به جز فوتبال، اخلاقی بسیار خوبی دارد. امیدوارم استعدادش در استقلال بیشتر دیده شود. صنعت نفت استعدادهای جوان زیادی دارد و امیدوارم به حق‌شان در فوتبال برسند.

منبع : ایلنا

 

 

 

پایگاه اطلاع رسانی احمد امیری ، صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز : لطفا کلیک کنید

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

شما در این آژانس خبری علاوه بر اخبار آبادان، خبر خرمشهر و اخبار اروند کنار را همزمان با اخبار خوزستان خواهید خواند.

ما در آبادان خبر، خبر آبادان را  بصورت شبانه روزی برای شما در کنار خبر های مهم ایران و جهان منتشر خواهیم کرد.

برای خواندن مستند ترین اخبار، آبادان نیوز را دنبال کنید چون این پایگاه خبری به گواه رنک الکسا و گوگل یکی از شاخص ترین پایگاه خبری استان خوزستان و جنوب کشور است.

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: