علیرضا منصوریان سرمربی تیم صنعت نفت آبادان گفت: می‌دانم پشت سر انتخاب نفت اتفاقاتی می‌افتد اما باید با فضای بی‌پولی مبارزه کنیم.

 

به گزارش آبادان خبر، علیرضا منصوریان درباره وضعیت خود در تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان اظهار داشت: حال فوتبالی‌ و زندگی‌ام در این شهر خیلی خوب است و خانواده من می‌گویند از روزی که به آبادان رفتی لبانت می‌خندد. آرام آرام با شرایط شهر آشنا می‌شوم.  معمولا به عنوان حریف نفت آبادان یه این شهر می‌رفتم اما اکنون بخشی از این شهر هستم. باید از تمام جاهایی که در مدت مربیگری‌ام در آنها بودم تشکر کنم. سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان تصریح کرد: الحمدالله شرایط مان خوب است و از حضور در این شهر لذت می‌بریم.

منصوریان درمورد اینکه آیا وی با توجه به سابقه کار کردنش در روزهای سخت، مربی روزهای سخت و بی‌پولی صنعت نفت خواهد بود، توضیح داد: بالفطره در فوتبال کشورمان آموزش دیده‌ام در روزهای سخت دست مان را به دست هم بدهیم و سفت و محکم پای تیم‌مان بایستیم تا از تمام مسیرهای ناهموار رد شود. نمونه بارز این موضوع، هم‌نام صنعت نفت آبادان یعنی نفت تهران است. در سال دوم حضورم در آن باشگاه و حدود دو ماه بعد از شروع تمرینات‌مان که یک تیم فوق‌العاده خوب را برای قهرمانی لیگ بسته بودم، یک روز منصور قنبرزاده، مدیرعامل باشگاه سر تمرین آمد و گفت می‌خواهم کاغذی به شما بدهم. فکر کردم بودجه‌ای آمده یا پاداشی برای تیم آورده است اما گفت این برگه استعفای من است زیرا هیچ پولی تا پایان فصل نداریم.

وی افزود: بین یک انتخاب سخت مانده بودم‌. تیم نفت تهران را فوق‌العاده دوست داشتم و برایش زحمت کشیده بودم. از آن تیم ۲۰ بازیکن تیم ملی امید و بزرگسالان بیرون آمد. به قنبرزاده گفتم این کاغذ را پاره کن زیرا پای همه چیز می‌ایستم. هر بازیکنی هم لازم بود می فروشیم. آرام آرام برای احیای تیم ۶-۵ بازیکن مثل نانگ، سانتوس و حتی پیام صادقیان که خیلی سخت وی را جذب کرده بودیم فروختیم. خدا را شکر در آن فصل بدون پول چهارم یا پنجم شدیم.

سرمربی تیم نفت آبادان تصریح کرد: رکوردی در مربیگری دارم. آن سال نه تنها پول نگرفتم بلکه به اشتباه ۲۹ میلیون تومان به حسابم واریز شد. دلار در آن زمان ۳-۲ هزار تومان بود اما از کل قرارداد حدود ۲۵۰ میلیون تومانی ام زدم. خودم پول آوردم و اواخر به یک خانواده منسجم تبدیل شده بودیم. می‌دانم پشت سر انتخاب نفت آبادان هم اتفاقاتی می‌افتد اما باید با فضای بی‌پولی مبارزه کنیم. البته بی‌پول نیستیم اما متاسفانه نمی‌دانم چه قانونی گذاشته‌اند که پشت آن نه منطق وجود دارد و نه صلاحدید جامعه فوتبال در حوزه نفتی. طبق این قانون به تیم حرفه‌ای پول می‌دهند اما به تیمی که برای ورزش قهرمانی تلاش می‌کند پول نمی‌دهند.

منصوریان گفت: طبق قانون اگر تیم ما در لیگ یک باشد سرشار از منابع مالی است اما اگر لیگ برتری باشد، پولی ندارد. از اوجی، وزیر نفت که خودش از نفتی‌های بزرگ است خواهش می‌کنم هرچه سریع‌تر این قانون را لغو کند و مانند سایر بخش‌های صنعتی که باید بخشی از بودجه خود را صرف ورزش کنند، بخشی از بودجه را به دور از تفکرات حرفه‌ای به حوزه تفکرات تیمداری بیاورند. حیف است زیرا اگر قرار است ۱۰ آکادمی بزرگ فوتبال در ایران باشد، باید پنج آکادمی در خوزستان زده شود تا به بهترین شکل بازیکن تولید کنیم.

سرمربی صنعت نفت در پایان گفت: امکان دارد مورد انتقاد قرار بگیریم، در لیگ به شرایط بی‌پولی، مساوی و باخت بخوریم اما مهم این است انتهای سال را با صلابت و لبخند روی لب هوادار تمام کنیم.

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز

منبع:خبر ورزشی

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: