کد خبر: ٢١١٨٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/04/03-٠١:٠١

سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت این تیم با بهره‌برداری مناسب از تعطیلات لیگ برتر به دنبال شروعی دوباره در این رقابت‌هاست.

 

به گزارش آبادان خبر، علی فیروزی درباره اردوی دو هفته‌ای صنعت نفت در تهران در ایام تعطیلی لیگ اظهار داشت: این اردو خیلی به ما کمک کرد. با توجه به گرمای هوایی که در این موقع از سال در آبادان حاکم است، تمرین کردن برای ما در این شهر سخت بود. به همین خاطر از تعطیلی لیگ استفاده کردیم تا در کمپی بازیکنان‌مان را در کنار هم جمع کنیم و تمرینات منظمی را در تهران انجام دهیم. اعضای کادر فنی در این اردو از نظر روحی، آمادگی جسمانی، تغذیه و فنی همه بازیکنان را زیر نظر داشتند و در کل اردوی خوبی را برگزار کردیم.

وی ادامه داد: ما دو بازی دوستانه خوب با دو تیم اول و دوم لیگ برگزار کردیم و بازیکنان محک خوبی مقابل سپاهان و پرسپولیس خوردند. ما مصدومان زیادی داریم و عملاً زبیدی، زهیوی و اهل‌شاخه را تا پایان فصل در اختیار نخواهیم داشت. این اردو و بازی‌های دوستانه‌ای که برگزار کردیم فرصت خوبی بود تا بازیکنان جایگزین را شناسایی کنیم. خوشبختانه تمام بازیکنان هم با انگیزه و انرژی زیاد در تمرینات شرکت کردند و قطعاً نتیجه اردوی تهران را در ادامه لیگ می‌بینیم.

سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت با بیان اینکه نفتی‌ها در شرایط روحی و روانی خوبی قرار دارند، تصریح کرد: تمام اعضای تیم در بهترین شرایط قرار دارند و از بحران و وضعیت بد چند ماه گذشته عبور کردیم. امیدواریم مسابقات آینده تا پایان لیگ را با قدرت ادامه دهیم و در پایان لیگ در رتبه‌ای مناسبی قرار بگیریم. همه بازیکنان منتظر بازی با سایپا هستند تا با گرفتن سه امتیاز این بازی دل هواداران آبادانی را شاد کنند. ما می‌خواهیم شروع دوباره‌ای در لیگ داشته باشیم.

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز،لیگ برتر فوتبال 

منبع:تسنیم

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: