کد خبر: ٢١١٥٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/04/01-٠٩:٥٤

تیم های فولاد و نفت مسجدسلیمان امروز در یک بازی معوقه رو در روی هم قرار می گیرند.

 

به گزارش آبادان خبر؛ تیم های فولاد و نفت مسجدسلیمان در دیداری معوقه از هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت ۲۰:۵۰ امروز (سه شنبه) در هوای گرم اهواز رو در روی هم قرار می گیرند.

 فولاد و نفت که به دلیل وقفه در لیگ با برپایی اردو در تهران خود را برای ادامه مسابقات آماده کرده اند، امروز بازی حساسی رو به روی هم خواهند داشت زیرا فولاد می خواهد ببرد تا به رقبای بالای جدول برای کسب سهمیه نزدیک تر شود و نفت هم با سه امتیاز این بازی می خواهد گام خوبی برای قرار گرفتن در رتبه تک رقمی بردارد.

البته گویا فولادی ها برای بازی امروز با نفت با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می کنند و شاید اردوی تهران خیلی برای آن ها خوشایند نبوده است زیرا به گفته نکونام، تیمش محرومان و مصدومان بسیاری دارد و شرایط ایده آلی برای رقابت با نفت ندارند. البته همین که فولاد در خط حمله خود بازیکنان اصلی اش را در اختیار دارد و در خط میانی نیز پاتوسی و احمدزاده را در ترکیب دارد، یعنی بازهم می تواند برای رقبا در اهواز خط و نشان بکشد و تسلیم نشدنی باشد.

نفت مسجدسلیمان هم که با آمدن فکری کاملا متحول شده و توانسته خود را از رده های انتهایی جدول جدا کند، بسیار امیدوار است که با شکست فولاد، دو رده صعود در جدول داشته باشد و خود را به رده هشتم برساند. البته اگر این وقفه برای نفتی ها که پیش از آن در حال خوب نتیجه گرفتن بودند، مشکلی ایجاد نکند.

جدا از حساسیت این بازی به دلیل دربی بودن و این که دو تیم برای ارتقای جایگاه جدولی خود به دنبال برد هستند، جدال نکونام و فکری که استقلالی های قدیمی هستند، بر جذابیت این بازی افزوده است. ضمن این که فکری که در نیم فصل اول با استقلال در آن بازی پرحاشیه مقابل فولاد در اهواز شکست خورد، انگیزه بسیاری برای جبران آن شکست اما این بار با تیم نفت را دارد. نکونام نیز می خواهد برای دومین بار در لیگ بیستم، مچ فکری را بخواباند. این دیدار با توجه به تمامی این مسائل می تواند جذاب و دیدنی باشد.

آبادان خبر،آبادان نیوز،ورزشی،فوتبال،فولاد،نفت مسجدسلیمان
منبع : ایسنا
امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: