کد خبر: ٢٥٠٤٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/02/22-١٣:٢٢

رییس سازمان صدا و سیما گفت: در این دوره ما تلاش خواهیم کرد که حداکثر امکان استفاده از تریبون رسانه ملی برای نزدیک تر شدن به مردم فراهم شود.

 

آبادان نیوز : پیمان جبلی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره نقش صدا و سیما در اجرای نظام پرداخت یارانه‌ ها گفت: یک اقدام ضروری و لازم است که باید در اقتصاد کشور اتفاق بیفتد. صدا و سیما تریبون خود را برای تبیین این طرح و اطلاع رسانی در مورد آن و انتقال دیدگاه‌ های مردم به مسولین و انتقال توضیحات و تبیین مسئولان به مردم در اختیار دولت قرار داده است. ما از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم که حداکثر استفاده رسانه‌ ای ممکن برای برقراری ارتباط بین مردم و مسئولان در اجرای این طرح فراهم شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای شما کمک معیشتی واریز شده است می گوید خیر. ما باید مراجعه کنیم بلکه اسم ما را هم به سیستم وارد کنند. باید بررسی کنیم ببینیم که چرا جزو ۱۰ درصد نیستیم.

جبلی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه صدا و سیما در خصوص مجری‌ هایی که ممنوع التصویر هستند و یا با اتفاقاتی از صدا و سیما رفتند، چه تدبیری می‌اندیشد و در مورد بازگشت عادل فردوسی پور به صدا و سیما چه تصمیمی گرفته می‌شود توضیح داد: در دوره تحولی جدید در صدا و سیما، بار‌ها گفتم و باز هم می‌گویم آنتن صدا و سیما برای نزدیک شدن بیشتر به مردم و دادن عرصه به سرمایه‌ های ارزشمند باز هست و این امکان وجود دارد. در این دوره ما تلاش خواهیم کرد که حداکثر امکان استفاده از تریبون رسانه ملی برای نزدیک‌تر شدن به مردم فراهم شود.

منبع : باشگاه خبرنگاران

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

شما در این آژانس خبری علاوه بر اخبار آبادان، خبر خرمشهر و اخبار اروند کنار را همزمان با اخبار خوزستان خواهید خواند.

ما در آبادان خبر، خبر آبادان را  بصورت شبانه روزی برای شما در کنار خبر های مهم ایران و جهان منتشر خواهیم کرد.

برای خواندن مستند ترین اخبار، آبادان نیوز را دنبال کنید چون این پایگاه خبری به گواه رنک الکسا و گوگل یکی از شاخص ترین پایگاه خبری استان خوزستان و جنوب کشور است.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: