شبنم امیری

 

آبادان خبر: مجری طرح سریال تلویزیونی «طلاق» از توقف ساخت این سریال به دلیل سرقت تجهیزات آن در محله فلاح تهران خبر داد.

سید بهزاد هاشمی گفت: کمتر از ۲۰ درصد از تصویربرداری سریال «طلاق» باقی مانده و عوامل سریال در تلاشند تا پایان سال کار فیلمبرداری سریال تمام شود.

ساعاتی پیش رسانه‌ها نوشتند که شب گذشته برخی از تجهیزات ساخت سریال تلویزیونی «طلاق» به ارزش تقریبی ۸۰۰ میلیون تومان در یک کامیون فوتون در خیابان بهاران جنوبی در منطقه فلاح تهران به سرقت رفته است.

مجموعه «طلاق» جدیدترین اثر تلویزیونی ابوالقاسم طالبی است که به مسائل اجتماعی می‌پردازد و در دل قصه‌های آن نگاهی هم به موضوع مفاسد اقتصادی شده است.


«راز ناتمام» از اوایل مرداد ۹۹ وارد مرحله پیش تولید شد و به تازگی تصویربرداری آن به پایان رسیده است.

«راز ناتمام» عنوان سریالی تلویزیونی به کارگردانی مشترک امین امانی و علی امانی با درجه کیفی الف است.

این اثر تاریخی به نویسندگی سید جلال‌الدین دری با محوریت روایت زندگی پر فراز و نشیب شهید محمدجواد باهنر، به اتفاقات سال‌های پس از جنگ و نفوذ دشمن در ارکان دولت می‌پردازد.

«راز ناتمام» از اوایل مرداد ۹۹ وارد مرحله پیش تولید شد و به تازگی تصویربرداری آن به پایان رسیده است. 

بخش عمده لوکیشن‌های این سریال در تهران و در شهرک سینمایی غزالی قرار دارد و بخش‌هایی از کار نیز در کشور ترکیه تصویربرداری شده است.

در سریال «راز ناتمام» زندگی شهید باهنر را از بعد از ازدواج و اوایل زندگی مشترک و سخنرانی‌ها و درگیر‌ی‌هایش با ساواک می‌بینیم. «راز ناتمام» در معاونت سیمای استان‌ها و با مشارکت مرکز کرمان تولید شد. 

فرهاد جم، سید جواد هاشمی، رامین راستاد، بهرام ابراهیمی، شهرام عبدلی و علیرضا مهران برخی بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فرهنگی،خبرفرهنگی،اخبارفرهنگی،خبر فرهنگی،اخبار فرهنگی،آبادان خبر،آبادان نیوز

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: