دانش آموزان مدرسه دبستان شاهد ندای اسلام آبادان از طریق فضای مجازی و بصورت آنلاین با عملیات حمل و نقل دریایی در بنادر این شهرستان آشنا شدند.

 

به گزارش آبادان خبر و به نقل از روابط عمومی ، مدیر بنادر و دریانوردی آبادان گفت: با توجه به درخواست متولیان امر مدرسه دبستان پسرانه شاهد ندای اسلام در آبادان و بر حسب اهداف آموزشی و کتب درسی ، با حضور مدیر این مدرسه مدرسه و برخی همکاران او در بندر آبادان و با توجه به شرایط کرونایی ، دانش آموزان به شکل آنلاین و زنده از طریق فضای مجازی با عملیات حمل و نقل دریایی و تخلیه و بارگیری آشنا شدند.
رضا سفاری ادامه داد: توسط کارشناسان امور دریایی و بندری در زمینه حمل و نقل دریایی ، عملیات تخلیه و بارگیری ، جزر و مد ، سرعت کشتی ها و سایر شناورها ، انبارها و محل نگهداری کالا و محیط عملیاتی بندر آبادان برای دانش آموزان توضیح داده شد.
عزیز فرحانی ، مدیر مدرسه دبستان پسرانه شاهد ندای اسلام ضمن تقدیر و تشکر از مدیر بنادر آبادان گفت : حضور ما در محیط بندر آبادان فرصتی بود تا به شکل بهتر و گویاتر ، عملیات مهم حمل و نقل دریایی و سایر عملیات را برای دانش آموزان ارائه دهیم که قطعاً این امر منجر می شود که مفاهیم درس های مربوطه به شکل قوی تر به دانش آموزان منتقل شود.

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: