کد خبر: ٢٨٠٢٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/09/15-١٢:٠٢

نماینده ولی فقیه در خوزستان:

نهی از منکر فقط نهی از بی‌ حجابی است

امام جمعه اهواز: برخی فکر می‌کنند نهی از منکر فقط نهی از بی‌حجابی است، بی تفاوتی نسبت به مسئولی که کم‌کاری می‌کند و هر منکری دیگری، باعث شکل‌گیری وضعیت کنونی شده است.

 

آبادان نیوز در آستانه روز دانشجو، جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های استان خوزستان دیشب (دوشنبه) با حجت‌ الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی‌ فرد، امام جمعه اهواز و نماینده ولی فقیه در استان خوزستان دیدار کردند.

حجت‌ الاسلام موسوی‌ فرد با تصریح بروز مظاهر منکر در جامعه گفت: وجود این مظاهر در اثر سکوت و بی‌تفاوتی برخی از افراد جامعه ایمانی اتفاق افتاد.

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان خبر 

او ادامه داد: برخی فکر می‌کنند نهی از منکر فقط نهی از بی‌حجابی است، بی تفاوتی نسبت به مسئولی که کم‌کاری می‌کند و هر منکری دیگری، باعث شکل‌گیری وضعیت کنونی شده است. این گله‌مندی ثمره نتیجه بی‌تفاوتی قشر عظیمی از ما است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به شکل‌گیری قرارگاه جهاد تبیین در استان در سه سطح دانش آموزان، معلمان و خانواده‌ها گفت: این قرارگاه‌ها در شهرستان‌ها و مرکز استان شکل گرفته‌اند و در دانشگاه نیز با شکل بگیرند. ما نسبت به بروز منکرات بی‌تفاوت نخواهیم بود./ اخبار خوزستان

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: