کد خبر: ٢٧٨٣٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/08/28-١٣:٥٥

امام جمعه آبادان: دشمن هنگامی در جنگ ترکیبی شکست خورد، برای ضربه نطام اقدام به ترور مردم کرد.

 

آبادان نیوز: حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین غبیشاوی، امام جمعه آبادان با بیان اینکه مردم همواره پشتیبان انقلاب هستند، گفت: دشمن باید بداند اصل نظام خط قرمز امت اسلامی ایران است.

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان خبر

 

حجت الاسلام غبیشاوی در خطبه های نماز جمعه این هفته آبادان با محکوم کردن حادثه تروریستی ایذه افزود: حادثه تلخ ایذه چیزی جز تعرض به جان و مال مردم بی‌گناه از سوی مزدوران دشمنان نبود.

او این عملیات تروریستی را فاز جدیدی از فتنه دشمن دانست و ادامه داد: این اقدام در کشوری مسلمان و دارای اقتدار رخ داده البته اینگونه فتنه‌ها قابل پیش‌بینی هستند و هرگز باعث تضعیف ایران اسلامی نخواهند شد.

خطیب جمعه آبادان گفت: دشمن برای ایجاد فتنه روی به ترورهایی همانند دهه ۶۰ آورده اما امت ایران اسلامی دست آنها را خوانده‌اند.

وی افزود: اصل نظام خط قرمز مردم ایران زمین است و برای آن کلی هزینه داده اند؛ هرچند از عملکرد برخی مسوولان منتقد هستند اما پای نظام ایستاده اند.

حجت‌الاسلام غبیشاوی اظهار داشت: زمانی آمریکا ثروت و معادن ایران را به تاراج می‌برد و در این کشور آقایی می‌کرد اما زمان سلطه تمام شده و مردم مقابل دشمن ایستاده‌اند.

وی از مردم خواست جنگ رسانه‌ ای دشمن را دست کم نگیرند و اخبار موثق را از منابع داخلی پیگیری کنند.

امام جمعه آبادان بیان‌کرد: دشمن زمانی که در تبلیغات گسترده و جنگ ترکیبی شکست خورد برای ضربه زدن به نظام اقدام به ترور مردم کرد.

 

پایگاه خبری تحلیلی آبادان نیوز

 

وی خواستار روشنکری توسط نخبگان و اهالی قلم شد و افزود: متاسفانه این ۲ قشر تاکنون نمره قبولی نگرفتند و از این پس باید با روشنگری خود اهداف دشمن را ترسیم کنند.

حجت‌الاسلام غبیشاوی در ادامه خواستار حمایت مسوولان شهری از شهردار آبادان شد و گفت: شهردار جدید از جوانان انقلابی و جهادی است که باید برای رفع مشکلات به وی کمک کرد.

وی با بیان اینکه آبادان کارهای زمین مانده زیادی دارد، افزود: این شهرستان ظرفیت‌های فراوانی از جمله سه نماینده در مجلس، پالایشگاه و منطقه آزاد دارد و باید از این ظرفیت ها در راستای خدمت به مردم استفاده بهینه کرد./ اخبار آبادان

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: