کد خبر: ٢٦٤٣٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/05/15-٢٣:٠٩

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: اخیرا در آبادان و خرمشهر در رابطه با شخص بنده شایعاتی مطرح شده که در انتصابات دخالت و سفارش می‌کنم، بنده مطلقا این مساله را رد و تکذیب می‌کنم.

 

آبادان نیوز : حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌ فرد دقایقی قبل در جمع عزاداران خرمشهری در مسجد جامع شهرستان، با اشاره به اهمیت نهضت حسینی، اظهار کرد: اهل‌بیت عصمت و طهارت مصداق کسانی هستند که خدای متعال بر آنها نعمت را تمام کرده و ما هر روز در نماز پنجگانه خود طلب رسیدن به این انوار الهی را از پروردگار عالم می‌خواهیم. 

وی معرفت و شناخت امامت را مهم دانست و عنوان کرد: ایستادگی در راه امامت، از مسائل مهمی است که در طول تاریخ افراد زیادی در آزمون آن موفق نبودند و بر همین اساس همواره یاران ائمه اطهار اندک بوده‌اند. 

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان با تاکید بر اینکه باید بر اصول و معرفت خود ایستادگی کنیم، گفت: ایستادگی در مسیر پرخطر ولایت مهم است و همه باید برای عاقبت بخیری در این مسیر تلاش کنند. 

موسوی‌فرد در قسمت دیگر از بیانات خود، تصریح کرد: اخیرا در آبادان و خرمشهر در رابطه با شخص بنده شایعاتی مطرح شده که در انتصابات دخالت و سفارش می‌کنم، بنده مطلقا این مساله را رد و تکذیب می‌کنم. 

وی ادامه داد: بنده هیچگاه به خود اجازه نمی‌دهم که در انتصابات دخالت کنم و حتی در دو مورد برخی از مسوولان از بنده نظر خواستند، بنده ورود نکردم.

امام جمعه اهواز گفت: دخالت در انتصابات برای انجام رسالت ما مفید نیست، البته گاهی اوقات نظر از ما می‌خواهند که ما سعی داریم حتی نظرات خودمان را اعلام نکنیم، البته اگر متوجه شدیم که افراد پیشنهادی صلاحیت‌های اخلاقی و اجرایی را ندارند، ایستادگی می‌کنیم. 

موسوی‌فرد بیان کرد: رهبر معظم انقلاب سه مرتبه خطاب به نمایندگان فرمودند که در انتصابات دخالت نکنند، اما متاسفانه کمتر نماینده‌ای وجود دارد که در انتصابات و سفارشات دخالت نکند، اگر اعتقاد به ولایت و رهبری دارند، چرا دخالت می‌کنند و از این اداره به آن اداره می‌روند؟ 

وی افزود: مصلحت در این است که در هیچ انتصابی دخالتی صورت نگیرد و من تعجبم از غالب نمایندگان است که به چه جرأتی دستور رهبری را عمل نمی‌کنند. 

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: بنده هیچگاه در انتصابات سفارش و یا دخالت نکرده و در آینده هم نخواهم کرد. 

موسوی‌فرد در پایان از مردم خواست که در انتخابات خود دقت لازم را داشته باشند. 

منبع : فارس

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

شما در این آژانس خبری علاوه بر اخبار آبادان، خبر خرمشهر و اخبار اروند کنار را همزمان با اخبار خوزستان خواهید خواند.

ما در آبادان خبر، خبر آبادان را  بصورت شبانه روزی برای شما در کنار خبر های مهم ایران و جهان منتشر خواهیم کرد.

برای خواندن مستند ترین اخبار، آبادان نیوز را دنبال کنید چون این پایگاه خبری به گواه رنک الکسا و گوگل یکی از شاخص ترین پایگاه خبری استان خوزستان و جنوب کشور است.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: