کد خبر: ٢٣٧١٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/11/01-٠٠:٤٧

نشست بررسی مشکلات برق و همچنین تعرفه های برق خانواده های گسترده در شهرستان آبادان و شهرهای تابعه در محل سالن قدیم فرمانداری ویژه شهرستان آبادان با حضور سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان آبادان، جلیل مختار نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، خدری مدیرعامل برق منطقه ای خوزستان و همچنین ثابتی رئیس اداره برق شهرستان آبادان برگزار شد.

 

به گزارش آبادان خبر و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه آبادان، در این نشست که صبح پنجشنبه برگزار شد بخشداران، دهیاران و روسای شورای روستایی بخش مرکزی و اروندکنار نیز حضور داشتند.

شایان ذکر است در برخی از مناطق شهری و روستایی آبادانی برخی از خانوارها به صورت گسترده و چند هسته ای در یک خانه زندگی می کند و این امر سبب گشته است که میزان برق مصرفی اشتراک آن واحد از الگوی مصرف و تعرفه ی دولتی بالاتر برود.
هدف از برگزاری این نشست بررسی فرایند آگاه سازی و شناسایی خانوارهای چند هسته ای در یک خانه بود تا اقدامات لازم در جهت همسان سازی و مناسب سازی سقف مجاز الگوی مصرف نسبت به کد اشتراک برق در جهت کاهش بهای برق مصرفی آن خانوار اعمال شود.

در همین رابطه مقرر گردید از طریق اداره برق شهرستان، بخشداران و دهیاران اقدامات لازم جهت تکمیل فرم‌های لازم خانوارهای ذکر شده صورت پذیرد.

عدم روشنایی معابر برخی از روستاها، مشکلات خرید تجهیزات برق، گلایه بابت افزایش تعرفه برق در فصل زمستان از مواردی بود که در این نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: