کد خبر: ٢٨٠٠٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/09/13-١٣:٠١

سارقان حرفه ای مغازه و موتورسیکلت های آبادانی ها دستگیر شدند.

 

آبادان نیوز؛ ابوالفضل امیریفرمانده انتظامی آبادان از دستگیری یک سارق حرفه ای مغازه با انجام تحقیقات گسترده پلیسی خبر داد.

سرهنگ کیومرث کشوری، فرمانده انتظامی شهرستان آبادان در این باره اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر چند مورد سرقت مغازه در سطح شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان خبر 

وی افزود: مأموران دایره تخصصی کلانتری 13 قدس آبادان با انجام تحقیقات گسترده پلیسی و بررسی سرنخ‌های موجود، وبازبینی دوربین های مداریسته یک سارق حرفه‌ای مغازه را شناسایی کردند.

رئیس پلیس آبادان خاطرنشان کرد: تیم رسیدگی به پرونده با اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه سارق را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر و به کلانتری 13 قدس منتقل کردند.

سرهنگ کشوری تصریح کرد: در بازجویی‌های به عمل آمده متهم تاکنون به چند فقره سرقت مغازه اعتراف کرده است که در این رابطه مقداری اموال مسروقه در محل اختفای سارق کشف و به مالباختگان تحویل داده شد.

 

 

پایگاه خبری تحلیلی آبادان نیوز

او گفت: متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقامات قضائی معرفی شد.


رییس پلیس آبادان از دستگیری سارقین موتورسیکلت و کشف 3 دستگاه موتورسیکت سرقتی در مخفیگاه متهمین خبر داد.

سرهنگ کیومرث کشوری، رییس پلیس شهرستان آبادان در تشریح این خبر گفت: درپی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهر بخصوص ،از داخل حیاط منازل مسکونی شهروندان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان خبر 

سرهنگ کشوری گفت: در این راستا مأموان دایره تخصصی تجسس کلانتری 13 قدس آبادان در بررسی های انجام شده و جمع آوری مستندات و بازبینی دوربین های مداربسته متوجه آن شدند  که سرقت ها توسط 2 سارق سابقه دار حرفه ای صورت گرفته، که خوشبختانه پس از هماهنگی قضایی، متهمین در دو عملیات جداگانه در مخفیگاهشان دستگیر و از آنها تعداد 3 دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی آبادان درخاتمه بیان داشت: متهمین در بازجویی با پلیس به چندین فقره سرقت موتورسیکلت از شهرستانهای آبادان و همجوار اعتراف کردند است، و برای سیرمراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند./ آبادان خبر

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: