کد خبر: ٢٨٠٠١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/09/12-١٩:٢٠

در این گزارش، جدیدترین اخبار اجتماعی آبادان تشریح می شوند.

 

آبادان نیوز؛ ابوالفضل امیری _ فرمانده انتظامی آبادان از دستگیری 23 نفر از عاملان نزاع های طایفه‌ ای در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ کیومرث کشوری، فرمانده انتظامی شهرستان آبادان اظهار کرد: به دنبال وقوع 2 فقره نزاع طایفه ای در مناطق ذوالفقاری و ابوشانک این شهرستان که منجر به وقوع چند فقره تیراندازی شده بود، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأمورین این شهرستان قرار گرفت.

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان خبر 

وی گفت: باتوجه به حضور به موقع پلیس در محلات مورد نزاع و کنترل اوضاع توسط یگان امداد همچنین کلانتری و پاسگاه محل تیم های تخصصی پلیس این شهرستان با محوریت پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تلاش مستمر 23 نفر از عاملان اصلی هر دو نزاع را شناسایی، با هماهنگی مقام قضائی و استفاده از توان رزمی یگان انتظامی طی چند عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

رییس پلیس آبادان با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان سلاح های سرد و گرم غیرمجاز شامل؛ (کلت کمری، شکاری، قمه، شمشیر و سایر آلات بکاررفته در نزاع) کشف و ضبط شد، تصریح کرد: متهمان در تحقیقات پلیس علت نزاع های بوجود آمده را اختلافات قبلی عنوان کردند.

 

 

پایگاه خبری تحلیلی آبادان نیوز

سرهنگ کشوری در خاتمه  آرامش شهروندان را خط قرمز پلیس دانسته و با لزوم دخالت بزرگان در حل و فصل مشکلات عدیده طایفه ای خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده قضایی به دادسرا معرفی شدند.


فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری ۳ نفر عضو باند قاچاق سلاح و مهمات در عملیات مقتدرانه پلیس در آبادان خبر داد.

سردار سید محمد صالحی، فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خوزستان با هوشیاری و اشراف کامل اطلاعاتی از فعالیت ۳ نفر عضو باند قاچاق سلاح که با ارتباط‌‍‌ گیری با قاچاقچیان یکی از کشور‌های همسایه محموله سلاح و مهمات به داخل استان وارد می‌کردند، مطلع شد.

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان خبر 

وی با اشاره به اهمیت و حساسیت این برهه زمانی و احتمال بهره گیری از اینگونه سلاح‌ها برای اهداف ضد امنیتی افزود: قاچاقچیان محموله سلاح را برای توزیع در استان به شهرستان آبادان منتقل کردند، که ماموران پلیس با تسلط اطلاعاتی قبل از هرگونه اقدام بلافاصله مخفیگاه و محل انبار محموله‌ها را شناسایی و طی یک عملیات مقتدرانه باند را متلاشی کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: در این عملیات ۹ قبضه سلاح (۷ قبضه سلاح کلاشینکف و ۲ قبضه شکاری) کشف شد و ۳ نفر عضو باند قاچاق سلاح و مهمات دستگیر شدند.

سردار صالحی در ادامه از اجرای طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز به مدت ۴ روز در سطح استان خبر داد و گفت: در راستای اجرای این طرح ۶۵ نفر دستگیر و ۹۳ قبضه سلاح غیر مجاز، و همچنین ۷۷۰ عدد فشنگ کشف شده است.

پایگاه خبری تحلیلی آبادان نیوز

این مقام انتظامی با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی برای سیر مراحل قانونی، اظهار داشت: امنیت خط قرمز پلیس است و با فرد یا افرادی که قصد خدشه‌دار کردن امنیت مردم را داشته باشند به شدت و برابر قانون برخورد خواهیم کرد./ آبادان خبر

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: