کد خبر: ٢٧٩٩٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/09/12-١١:٣٧

صنعت نفت برای اعمال تغییرات خود در لیست بازیکنان و کادر فنی خود در انتظار شروع به کار رسمی سرمربی جدیدش است.

 

آبادان نیوز _ تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بعد از تعطیلی لیگ برتر، تمرینات خود را از 14 آبان آغاز کرد. بعد از اخراج فیروز کریمی به سراغ استخدام ادسون تاوارس، سرمربی برزیلی رفت. بعد از آنکه روند اداری(دریافت ویزای کاری) مربوط به این مربی طی شود او رسماً سکان هدایت زردپوشان را به عهده خواهد گرفت.

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان خبر 

در همین رابطه صنعت نفت در روزهای اخیر یک بازی دوستانه با تیم امیدهای خود برگزار کرد که با نتیجه 3 بر صفر توانست پیروز شود.

از آنجا که هنوز سرمربی جدید مستقر نشده فعلاً جذب بازیکن جدید با وقفه روبرو است؛ اما به احتمال زیاد 2 بازیکن خارجی در وقفه لیگ برتر به این تیم جذب شوند.

گفتنی است از ابتدای فصل این تیم یک جای خالی در لیست خود داشت و با توجه به مصدومیت رباط صلیبی علی مغنمیان، وی هم از لیست خارج شد. به این ترتیب دو جای خالی در لیست حضور دارد. 

پایگاه خبری تحلیلی آبادان نیوز

یکی از علامت سوال‌های مهم کار تاوارس با صنعت نفت، کادرفنی آبادانی‌ها است. هنوز مشخص نیست که او با کدام یک از دستیاران ایرانی خود همکاری خواهد کرد. تا کنون بهنام سراج، بهروز مکوندی، حسین مولایی(مربی تمرین دهنده)، محمود شجاعی و عزیز دسترس به کار خود ادامه می‌دهند./ آبادان خبر

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: