کد خبر: ٢٧٨٧١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/09/01-١٠:٤٢

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند پیامی در ثنا و تکریم هفته بسیج صادر کرد.

 

به گزارش آبادان نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، محمدرضا اسکندری، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان مطقه آزاد اروند، هم‌زمان با آغاز هفته بسیج، پیامی در ثنا و تکریم از مقام این نیروی مردمی، صادر کرد.

متن پیام وی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«أَلَمْ تَرَ کَیفَ ضَرَبَ اللَّهُ مَثَلًا کَلِمَهً طَیبَهً کَشَجَرَهٍ
طَیبَهٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَ فَرْعُهَا فِی السَّمَاءِ»

نیرویی که همواره محبّت خدا و قرآن، تکیه بر شریعت، فروتنی و سرافرازی، جهاد در راه خدا و مقاومت در برابر تهاجم تبلیغاتى و تسلیحاتى دشمن را سرلوحه کار خود قرار دهد، هیچگاه شکست نخواهد خورد.

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان خبر

 

هفته بسیج، فرآیندی‌ست مبارک در راستای تکریم و تجلیل از یادگاران شجره طیبه‌ای که معمار کبیر انقلاب اسلامی آن را بنا نهاد و دوراندیشی و نگاه راهبردی آن پیر فرزانه تا به امروز، ایران اسلامی و انقلاب شکوهمند ملت ایران را از گزند دشمنان مصون و در تقابل با تهدیدها، استوار نگاه داشته است.

توانمندی‌های تحسین برانگیز و شگرف بسیج از بدو تأسیس تاکنون، به اذعان دوست و اعتراف دشمن؛ مایه افتخار و سربلندی اسلام، انقلاب و کشور شده است، شواهد بیانگر توانمندی‌های ناشناخته‌ این نیروی مردمی است که اگر شناخته شده و مورد تکریم، حمایت، هدایت و مدیریت قرار گیرد، می‌تواند از قدرت و توان عظیم و خودجوش بسیج برای اعتلای انقلاب اسلامی و ایران عزیز بهره‌مند گشته و از این توانمندی‌ها در عرصه‌های سازندگی، اقتصاد، فرهنگ، دفاع و سایر زمینه‌ها بهره‌ جست.

 

پایگاه خبری تحلیلی آبادان نیوز

 

اینجانب برخود واجب می‌دانم، هفته مبارک بسیج را به این لشگر زبده، ایثارگر، هوشیار و ولایتمدار ایران اسلامی، همچنین فرماندهان خدوم این نیروی مردمی و نیروهای مخلص بسیجی در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر تبریک عرض نموده و توفیقات روزافزون را از خداوند متعال، در پرتو توجهات حضرت ولیعصر (عج) و فرماندهی رهبر عظیم‌الشان انقلاب، حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) را برای ایشان مسئلت دارم.

محمدرضا اسکندری
رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: