کد خبر: ٢٧٢٦٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/07/04-٠٩:٤٢

بازیکن سابق صنعت نفت آبادان :

شان صنعت نفت به بازیچه گرفته شده است

بازیکن سابق صنعت نفت آبادان : صنعت نفت چارچوب مشخصی برای تیم داری ندارد و اسم بزرگ صنعت نفت به بازیچه گرفته شده است.

 

به گزارش آبادان نیوز به نقل از ایسنا ، عباس مرداسی ، بازیکن سابق صنعت نفت آبادان گفت : شرایط صنعت نفت آبادان به صورتی است که به نظر می رسد طی چند سال اخیر به صورت محلاتی اداره شده است زیرا چارچوب مشخصی برای تیم داری ندارد و اسم بزرگ صنعت نفت به بازیچه گرفته شده است.

وی افزود : تیم مردمی نفت آبادان هر زمان می خواست در فوتبال ایران با تیمی بازی کند، همه از آن می ترسیدند اما نبود مدیریت لازم در سال های گذشته شان باشگاه را زیر سوال برده است. البته با روی کار آمدن آقای پارو به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه امیدوارم با پشتکار و اراده ای که دارد تغییرات خوبی در باشگاه و تیم ایجاد کند، هرچند با وجود این همه مشکل به نظر می رسد دست تنها است و همه در آبادان باید از او حمایت کنند. امیدوارم نفت از این شرایط خارج شود. 

مرداسی گفت : معتقدم مدیریت های سابق باشگاه شان باشگاه را به بازیچه گرفتند و نباید به این صورت میشد تا الان شرایط تیم خوب نباشد. اکنون شرایط تیم نگران کننده است زیرا ابتدای فصل تیم به خوبی بسته نشد و من قبلا هم گفته بودم اگر کسی نمی تواند به نفت کمک کند باید کنار برود و دلیل ندارد فصل را با شرایط بد شروع کنند و بعد هم بگویند بضاعت همین است. چرا ابتدای فصل چندین بازیکن خوب از تیم جدا شدند و نتوانستند جایگزین های مناسبی جذب کنند و جای تعجب دارد که با بازیکن خوب و جوان قرارداد یک ساله بسته بودند که راحت هم جدا شدند. 

وی درباره مذاکرات باشگاه با وینفرد شفر نیز عنوان کرد : کارنامه او در استقلال بد نبود و در کل معتقدم مربی خارجی برای نفت آبادان بهتر است. امیدوارم هر تصمیمی که برای تیم می گیرند به صورتی باشد که نفت در پایان فصل برای نیفتادن نجنگد زیرا شرایط فعلی تیم نگران کننده است. 

بازیکن سابق صنعت نفت آبادان بیان کرد : دلخوشی فعلی ما به حضور چند بازیکن خوب در تیم و مدیریت آقای پارو است که بتوانند شرایط تیم را تغییر دهند. امیدوارم آقای پارو راه نجاتی برای خروج از شرایط فعلی پیدا کند. 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: