کد خبر: ٢٥٦٤٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/04/01-١١:٢٨

آیا صحبت‌های مطرح شده در خصوص سازه ورزشگاه تختی آبادان، می‌تواند منجر به سلب میزبانی از تیم صنعت نفت آبادان در فصل آینده لیگ برتر شود؟

 

آبادان نیوز _در چند روز گذشته اخبار متناقضی مبنی بر ناتوانی ورزشگاه تختی آبادان برای میزبانی از بازی‌های تیم صنعت نفت آبادان در فصل آینده لیگ برتر در محافل خبری و فضای مجازی دست به دست شد.

این اخبار که از قول واحد ایمنی و HSE شرکت پالایش نفت آبادان منتشر شده بود، نگرانی در دل هواداران باشگاه صنعت نفت آبادان بابت از دست رفتن میزبانی از بازی‌های این تیم در آبادان به وجود آورد که خبرنگار فارس، پس از بررسی‌هایی که صورت داد،د صحت و سقم ماجرا را از مهندسان ایمیی پالایشگاه آبادان، پیگیری کرد.

بر این اساس، مشخص شد که شرکت پالایش نفت آبادان پس از اتفاقی که برای ساختمان مترپل رخ داد، مقارن با سایر نهادهای مسئول به واکاوی و بررسی ساختمان‌ها و اماکن خود پرداخته و ورزشگاه تختی نیز، یکی از سازه‌های مورد بررسی قرار گرفته توسط واحد مهندسی این دستگاه صنعتی بوده است.

بر اساس بررسی‌های صورت گرفته، ورزشگاه تختی آبادان در سال‌های گذشته در بخش جایگاه ویژه مشمول افزایش بنای غیراصولی شده است و ساختمان میانی سکوهای این ورزشگاه را از حالت استاندارد خارج کرده است.

بر اساس ریسک ایجاد شده در سازه ورزشگاه تختی، بنایی که اضافه بر ظرفیت سازه به ساختمان اضاف شده، باید تعدیل و از جایگاه میانی ورزشگاه تختی آبادان برچیده شود که بر اساس آن، جایگاه ویژه ورزشگاه تختی که به نوعی ساختمان اداری آن نیز محسوب می‌شود، در بخش نما باید دو متر عقب‌نشینی داشته باشد.

به همین منظور، ساز و کار انتخاب پیمانکار برای آغاز عملیات استانداردسازی جایگاه ویژه ورزشگاه تختی آغاز شده و سعی بر آن است که پیش از آغاز رقابت‌های لیگ برتر از نیمه دوم مردادماه، کار مرمت آن به پایان برسد تا ورزشگاه تختی بتواند پذیرای تیم صنعت نفت و هوادارانش باشد.

بنا بر گفته مهندسین شرکت پالایش نفت آبادان، ضلع غربی ورزشگاه تختی آبادان از لحاظ ایمنی مشکل خاضی ندارد و تنها در ضلع غربی، در برخی نقاط آن استهلاک بتن به وجود آمده که آن نیز در خلال کار مرمت جایگاه ویژه، ترمیم خواهد شد.
منبع:فارس

 

پایگاه اطلاع رسانی احمد امیری ، صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز : لطفا کلیک کنید 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

شما در این آژانس خبری علاوه بر اخبار آبادان، خبر خرمشهر و اخبار اروند کنار را همزمان با اخبار خوزستان خواهید خواند.

ما در آبادان خبر، خبر آبادان را  بصورت شبانه روزی برای شما در کنار خبر های مهم ایران و جهان منتشر خواهیم کرد.

برای خواندن مستند ترین اخبار، آبادان نیوز را دنبال کنید چون این پایگاه خبری به گواه رنک الکسا و گوگل یکی از شاخص ترین پایگاه خبری استان خوزستان و جنوب کشور است.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: