کد خبر: ٢٣٧٥٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/11/03-١٣:٣٣

ما برای رسیدن به ثروت که آرزوی همه ی افراد است تلاش های زیادی میکنیم اما افراد باهوش با آگاهی و تشخیص درست وسایل خانه ثروت را جذب میکنند.

 

آبادان خبر _ ما برای رسیدن به ثروت که آرزوی همه ی افراد است تلاش های زیادی میکنیم اما افراد باهوش با آگاهی و تشخیص درست وسایل خانه ثروت را جذب میکنند.
راز و رمز های جالب فنگ شویی برای جذب ثروت
ثروتمند شدن آرزوی بسیاری از افراد است که به جز موارد استثناء بدون تقویت استعدادها و کار و تلاش به دست نمی آید. یکی از مواردی که در جذب ثروت تاثیر گذار است، فضا و انرژی‌هایی می باشد که در اطراف‌تان وجود دارد. فنگ شویی این امکان را به شما می‌دهد تا با رعایت اصول خاص و مشخص، گردش انرژی در خانه و... را به گونه‌ای در آورید که به جذب ثروت و برکت و فراوانی شما کمک کند.

تکنیک های فنگ شویی ثروت شامل تکنیک‌های ساده و پیچیده‌ای می‌باشد که به جذب ثروت و پولدار شدن شما کمک می‌کند. در این روزها که نزدیک به خانه تکانی عید هستیم، بهتر است وسایلی را که ثروت را از خانه تان دور می سازد را بشناسید.

کمدهای پر از لباس به درد نخور
اکنون وقت آن رسیده که برای جذب ثروت هم که شده، لباس های کهنه خود را جمع آوری کنید و کمد خودتان را مرتب نمایید. لباس‌هایی که در کشو یا کمد خود انباشته اید، را بیرون آورده و خوب نگاه کنید. اگر این لباس ها قابل استفاده نیستند و کهنه شده اند، اگر چند لباس مانند هم دارید که از آنها استفاده نمی کنید، اگر لباستان احتیاج به تعمیر دارد اما آن را مدت زیادی است که تعمیر نکرده اید، از کمد خارج و کهنه ها را دور ریخته و لباس های نو و سالم را به دیگری ببخشید تا هم جا را برای وسایلی که واقعا به دردتان می‌خورند، باز کنید و هم جذب ثروت را افزایش دهید.

مرتب کردن کمد لباس

وسایل خراب
در فنگ شویی ثروت و جذب ثروت باید تعمیر وسایل خراب داخل خانه را در نظر داشته باشید. شیر آبی که چکه می‌کند یا وسایل برقی که خراب و نیم‌سوز هستند، همگی به تعمیر نیاز دارند، باعث دفع ثروت خواهد شد زیرا این پیام را می رساند که شما اهمیت زیادی به ثروت و دارایی‌های خود نمی‌دهید مثلا شیر آبی که چکه می‌کند، باعث هدر رفتن آب می‌شود و از آن جایی که آب نماد ثروت است، هنگامی که شیر آبی در خانه شما چکه کند، به این معنی است که شما به ثروت و دارایی‌های خود اهمیت نمی‌دهید.

استفاده از میزهایی با لبه‌های تیز
در فنگ شویی ثروت برای جذب ثروت، باید از لبه‌های تیز مانند لبه میز‌ها، لبه اپن آشپزخانه، اشیا تزئینی دارای گوشه‌های تیز و...دوری جست زیرا لبه‌های تیز جریان انرژی را با مشکل روبه‌رو می‌کنند و باعث دفع انرژی می‌شوند پس بهتر است از مدل‌هایی با لبه‌های هلالی به جای استفاده از میزهایی با لبه‌های تیز استفاده کنید یا اگر دارای میز لبه تیزی هستید، لبه‌ی آن را با اشیا مختلف بپوشانید تا حالت تیزی آن گرفته شود.

گل های خشک
استفاده از گیاهان جذب ثروت در فنگ شویی مثل گیاه بامبو روی جذب ثروت و دارایی شما تاثیر دارد اما توجه داشته باشید که این گیاهان باید کاملا سالم و سرحال باشند.استفاده از گل های طبیعی خشک شده، نگهداری از گیاهان با برگ زرد یا گیاهان پژمرده، اثر سو بر فنگ شویی شما دارد و سبب کاهش جذب ثروت می شود.

نگه داشتن زباله

برای جذب ثروت محیط باید تمیز و مرتب باشد و انباشته از زباله نباشد پس بهتر است زباله ها را به بیرون از منزل منتقل کنیم و خانه را گردگیری کنید تا از گرد و غبار و کثیفی دور باشد. نگه نداشتن زباله در خانه و گرد گیری خانه این پیام را می‌رساند که شما آماده جذب ثروت هستید.

استفاده از لوازم اضافه
بعضی از خانم ها بیش از حد از وسایل در خانه استفاده می کنند و به نوعی خانه را به فضایی پر از وسایل بلا استفاده و دکوری و شلوغ تبدیل می کنند اما انباشتگی و شلوغی فضا دشمن فنگ شویی است. هنگامی که انباشتگی در محیط شما وجود داشته باشد، جریان انرژی به خوبی اتفاق نمی‌افتد و انرژی مثبت در خانه گردش پیدا نمی‌کند و انرژی گیر می‌افتد و راکد می‌ماند. برای جذب ثروت باید از هرگونه انباشتگی در فضای خود جلوگیری کنید.

 

 

فنگ شویی،ثروتمند شدن،ثروت،آبادان خبر،آبادان نیوز 

منبع:نمناک

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: