نمایشگاه شهدا به مناسبت هفته بسیج در محل سالن انتظار ساختمان اداری برگزار شد.

 

به گزارش آبادان خبر و به نقل از روابط عمومی ، مدیر بنادر و دریانوردی آبادان گفت:با توجه به اهداف سازمان بنادر که جلب رضایت و تکریم بیشتر ارباب رجوع است در طبقه همکف ساختمان مدیریت بنادر و دریانوردی آبادان لابی جدید راه اندازی شد.
رضا سفاری افزود: با توجه به اینکه بهره برداری از این سالن انتظار با هفته بسیج مصادف شد ، پایگاه مقاومت بسیج مدیریت بنادر و دریانوردی آبادان نمایشگاه شهدای بنادر آبادان و شهدایی که به پرسنل بنادر منتسب میشوند در این محل برپا کرد.
او ادامه داد: هدف از برگزاری این نمایشگاه ، گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره رشادت های بسیجیان 8 سال دفاع مقدس است که در این نمایشگاه 41 قطعه عکس از شهدای والا مقام در معرض دید و معرفی به ارباب رجوع و پرسنل بنادر آبادان قرار گرفت.
رضا سفاری خاطرنشان کرد : از ویژگی های این سالن انتظار می توان به فرمها ، حجم ها ، المانها و اصولی که با محوریت آب و نقش حیاتی آن در زندگی امروزه به ویژه استان خوزستان و کالیگرافی و تایپوگرافی بدیع حروف فارسی و انگلیسی در بستری فلزی ، برند بنادر و دریانوردی و چیدمان کاشی های لعابدار سنتی و چوب های خراطی شده اشاره کرد.
مدیر بنادر و دریانوردی آبادان با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه شهدا در فضای اداری یک کار بسیار ارزشمندی است گفت : در محیط سالن انتظار ، نقشه حجمی خلیج فارس ، جانمایی آکواریوم در کف ، میز و صندلی و روزنامه و برخی نشریات و مجلات برای مطالعه در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: