کد خبر: ٢٢٨٣٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/07/04-٢٠:٤٧

در حالی که ۸ ماه پیش استارت احداث کمپ تیم‌های ملی جودو در مجموعه کبگانیان زده شد، اما هنوز پیشرفتی در کار دیده نمی‌شود.

 

به گزارش آبادان خبر، پس از گرفتن سالن شهید افراسیابی از فدراسیون جودو و مشکلات در واگذاری سالن شماره 2 خانه کشتی به این فدراسیون، سرانجام در مهرماه سال 1399 با موافقت مسئولان وقت وزارت ورزش و جوانان و کریمی، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، زمین مجاور سالن کبگانیان در اختیار فدراسیون جودو قرار گرفت. 

زمینی که قرار شد کمپ تیم‌های ملی جودو در سه طبقه در آن احداث و 17 دی‌ماه نیز به صورت رسمی کار احداث آن آغاز شد. در آن مقطع و طبق اعلام مسئولان فدراسیون جودو، با توافقات صورت گرفته با پیمانکار قرار بود، کار ساخت  این کمپ ظرف مدت کمتر از یک سال به پایان برسد.

اکنون با گذشت حدود 8 ماه نه تنها پیشرفتی محسوسی در احداث این کمپ صورت نگرفته، بلکه اقدامی نیز در حال انجام نیست. در این شرایط این سؤال پیش می‌آید چگونه در 4 ماه باقی مانده قرار است کار احداث کمپ تیم‌های ملی جودو به پایان برسد و چرا اصلاً تاکنون کاری صورت نگرفته است؟

این در حالی  است که با توجه به تعلیق فدراسیون جودو و عدم فعالیت تیم‌های ملی این رشته، بهترین زمان در اختیار مسئولان فدراسیون جودو قرار داشت تا بهره کافی را برده و با احداث کمپ تیم‌های ملی یکی از بزرگترین دغدغه‌ها و مشکلات این رشته را حل کنند. 

تصاویر زیر گویای همه چیز است. تصاویر اولیه مربوط به دی ماه 99 و تصویر پایین‌تر مربوط به شهریور 1400 است که نشان می‌دهد هیچ پیشرفتی در این 8 ماه صورت نگرفته است.

جودو , جودو ایران ,
17 دی‌ماه سال 99 - آغاز احداث کمپ تیم‌های ملی جودو

جودو , جودو ایران , جودو , جودو ایران , جودو , جودو ایران , 28 شهریورماه 1400 - 8 ماه از آغاز احداث کمپ تیم‌های ملی جودو

 

جودو،فدرلسیون جودو،تیم ملی جودو،آبادان خبر،آبادان نیوز 

منبع:جودو نیوز

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: