کد خبر: ٢٢٨٠٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/07/03-٠٩:٢٥

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از بازگشایی تدریجی و نوبتی مدارس و استفاده رایگان از سامانه شاد در سال تحصیلی جدید خبر داد.

 

به گزارش آبادان خبر؛ کورش مودت، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان، گفت: بازگشایی مدارس طبق گام های تعریف شده انجام می شود و در مرحله نخست مدارس روستایی و عشایری، مهارت آموزی هایی همچون فنی و حرفه ای و مدارس با شرایط ویژه و استثنایی با جمعیت کم و رعایت شیوه نامه های بهداشتی و رعایت فاصله یک و نیم متری آغاز به کار می کنند.

او با بیان اینکه سایر مدارس آرام و نوبت بندی شده کار خود را به صورت حضوری از سرمی گیرند، افزود: از آبان ماه آموزش حضوری سایر مدارس آغاز می شود و دانش آموزان طبق برنامه  یک تا ۲ نوبت در مدرسه حاضر می شوند و بقیه از طریق سامانه شاد به صورت غیرحضوری مباحث درسی را فرامی گیرند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با تاکید بر اینکه آموزش به صورت ترکیبی و تریبی انجام خواهد گرفت، افزود: در تمام مدارس و مقاطع از امروز آموزش از طریق سامانه شاد و به صورت مجازی آغاز می شود و بعد از حضوری شدن نیز آموزش مجازی ادامه دار خواهد بود.

او از رایگان شدن استفاده از سامانه شاد خبر داد و گفت: استفاده از شبکه شاد رایگان است و سیستم جدید این اپلیکیشن نیز به معلمان معرفی شده است.

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،بازگشایی مدارس،آبادان خبر،آبادان نیوز
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: