کد خبر: ٢١٨١٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/05/04-١٣:٣١

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان ضمن هشداری بسیار جدی در خصوص ورود به پیک جدید کرونا گفت: در صورت ورود به این پیک جدید خطر مرگ در منطقه بیشتر از زمان دیگری به شهروندان نزدیک می‌شود.

 

به گزارش پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آبادان، دکتر شکراله سلمان‌زاده ضمن هشدار به مردم و مسئولین به خاطر عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، اظهار داشت: با شناسایی ۲۴۵ مورد مثبت قطعی ابتلا به کرونا در جنوب غرب خوزستان در روز گذشته، سیر صعودی بیماری در منطقه روند پرشتابی گرفته و خطر مرگ جدی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۴۵ مورد جدید مثبت داشته‌ایم که ۱۰۶ نفر مربوط به آبادان، ۸۵ نفر از خرمشهر و در شادگان ۵۴ مورد مثبت قطعی ابتلا به کووید-۱۹ گزارش شده است.

وی افزود: از این ۲۴۵ مورد مثبت جدید ۲۲۲ نفر به صورت سرپایی هستند( آبادان ۹۷ نفر، خرمشهر ۷۷ نفر و شادگان ۴۸ نفر) و طی روز گذشته ۴۹ نفر بستری و ۳۲ نفر نیز بهبود و از بیمارستان ترخیص شده اند و متأسفانه ۲ نفر فوتی (یک نفر در آبادان و یک نفر در شادگان) داشتیم، بنابراین در حال حاضر کل موارد مثبت بستری در بیمارستان ۱۹۱ نفر است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان با اشاره به سرعت زیاد انتشار دلتا ویروس و میزان بالای بیماری‌زایی آن از مردم خواست تا هشدارهای بهداشتی را جدی بگیرند و از سلامت خود و اطرافیانشان مراقبت کنند.

وی همچنین با تاکید بر انجام واکسیناسیون گروه‌های سنی اعلام شده گفت: شهروندان در تزریق واکسن تعلل نکنند و هرچه سریعتر بر اساس زمان اعلام شده نسبت دریافت واکسن خود اقدام کنند.

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز،واکسن کرونا 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: