کد خبر: ٢١١٦٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/04/02-١١:٤٧

مربی نفت مسجدسلیمان با انتقاد از وقت تلف کردن تیم فولاد، گفت: امیدوارم در این جامعه بیشتر شاهد فوتبال پاک باشیم و به سمت بازی کشورهای عربی نرویم.

 

به گزارش آبادان خبر؛ سعید لطفی در نشست خبری پس از بازی با فولاد، اظهارکرد: این برد را به فولاد تبریک می گویم و امیدوارم در این جامعه بیشتر شاهد فوتبال پاک باشیم و به سمت بازی کشورهای عربی نرویم. وقت کشی ها زیاد است.

 وی ادامه داد: درباره بحث فنی صحبتی ندارم زیرا حریف توانست موقعیت‌هایش را به گل تبدیل کند و برد مبارک آن ها باشد. ما هم موقعیت های خوبی داشتیم و چه بسا اگر پنالتی مان گل می شد شاید می توانستیم بازی را به پنالتی بکشانیم و حتی به برد برسیم.

مربی نفت مسجدسلیمان با بیان این که کمی وقت تلف کردن تیم فولاد روند بازی را کند کرد، افزود: ان شاءالله بازی به بازی تیم ما بهتر شود و برای فولاد هم آرزوی موفقیت دارم.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می رسید فرید بهزادی کریمی آماده زدن ضربه پنالتی نبود، گفت: قطعا او تمام فکرش این بود که آن ضربه به گل تبدیل شود و به هر دلیلی ممکن است که گل نشود. خیلی فکرمان را مشغول این موضوع که چرا بازیکن مان آن را به گل تبدیل نکرد یا چرا ضربه را آرام زد، نمی کنیم. به هر حال به هر دلیلی آن ضربه گل نشد.

لطفی درباره غیبت عباس عسکری، ابتدا عنوان کرد که او مشکوک به کرونا است و بعد نیز گفت که او بیمار است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان خبر،آبادان نیوز،ورزشی،فوتبال،فولاد

منبع : ایسنا

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: